23.10.2024

Różowy kocyk

 Kolor specjalnie dobrany do upodobań mamy małej dziewczynki, naszej sąsiadki.







Jak widać trochę za mały kontrast jest pomiędzy trzecim a czwartym odcieniem różu... ale to nic...


Wzór  tzn jego początek zaczerpnięty z pinterestu ale potem to tylko moja wesoła twórczość 😀😃🙂 trochę puffek, trochę reliefowych słupków... ot to co mi przyszło do głowy 😀😃🙂 na koniec całość obrobiłam półsłupkami, żeby kocyk się nie zawijał.




Trochę zbliżeń na splot kocyka.





I obowiązkowo metka od Cioci 😀😃🙂


Pogoda pozwoliła, to i sesja na dworze 😀






Ja jestem zadowolona, a sasiadka myślała, że kupiony 🤣🤣🤣 a ja przecież 2 miesiące dziergałam haha... ale ważne że się podoba 🩷🩷🩷
A i wiele razy wychodziłam poza strefę komfortu wiedząc, że czas się kończy a nie ma chęci, więc podsyłam moją pracę do zabawy Reni

Miłego dnia !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!