8.11.2019

czerwono ale z zieloną nakrętką ;) nr. 102

Dzisiaj mój ulubiony słoik właśnie z zieloną nakrętką. Do niego dopasowałam serwetkę z różą. trochę improwizowałam z tymi paskami z kropkami ale mi się podoba.



Jak widzicie, zdjęcia zrobione już daaaawno.... i słoik też już w nowym domu. 
No ale premiery nie było na blogu więc jest dzisiaj :)

Mam ochotę kolejne słoiki kleić i malować ale ostatnio mam gorszy czas jeśli chodzi o możliwości czasowe hehe... bo decoupagem nie bawię się w domu tylko w takim budynku zwanym stolarnią, to miejsce jest na dworze, jest tam teraz zimno, no i przede wszystkim muszę mieć opiekę do dzieci....może w weekend się coś uda. Staram się działać robótkowo w domu, bo to mogę zawsze przy maluchach robić ale wiecie jak to jest, obiad, siku, czytanie, przewijanie, karmienie.... :) hihi :) 
Jest wesoło, na nudę nie narzekam :) ale każde coś popchnięte do przodu mnie baaaardzo cieszy !
Miłego i owocnego weekendu Wam życzę !!! no i pozdrowionka ślę :):):)

21 komentarzy:

  1. Kochana ja się dziwię że Ty w ogóle masz czas oddychać, a co dopiero jeszcze robótkować. Jesteś jak super maszyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też twierdzę, że masz jakieś turbodoładowanie Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoiczek świetny!
    Ja też podziwiam Twoją organizację czasu i wiesz co -napisz poradnik;-)))
    Pozdrawiam gorąco:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. i najważniejsze jeszcze jest to, że będą jeszcze wiele lat wykorzystywane, a nie zalegną na górze śmieci:) Brawo Agatko- podziwiam bo wiem ile pracy i czasu musiałaś poświecić na przygotowanie każdego słoiczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje Reniu!
      Sprawia mi to mnóstwo radochy 😂

      Usuń
  5. Superowe te słoiczki Twoje są. 🥰
    Pozdrawiamy
    😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje słoiczki uwielbiam, Agatko.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja myślę, ze to jakiś martiks , bo jak Ty wszystko ogarniasz i do tego robótkujesz to tylko Ty wiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj Agatko, pięknie popychasz te Twoje prace i z codziennością je godzisz. Podziwiam. Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również podziwiam Cię Agatko.
    Jesteś bardzo dobrze zorganizowana i mega szybka !!!
    Słoiczek super,kocham kropeczki 😉 Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze podoba sie nie tylko mnie :) dzieki !

      Usuń
  11. super efekt decoupage :) a przy dzieciach, to tak zawsze jest. Ważne, że chcesz i znajdujesz chwilę dla siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!