13.11.2019

torebki i opakowania

Taki był temat naszych kolejnych warsztatów, które poprowadziłam dla mieszkańców naszej wioski. Przyszła jedna osoba więcej ale i tak fajnie, że warsztaty się odbyły, chociaż w małym gronie. Uczestniczki zadowolone ze zrobionych prac :) 

Pokazałam jak można w łatwy sposób zrobić torebkę ozdobną na prezenty i ją w ciekawy sposób ozdobić. Do tego mogłyśmy skleić pudełeczko na słodycze oraz ozdobić pudełeczko, np. po herbacie czy butach i stworzyć niepowtarzalne opakowanie na prezent.







Zobaczcie jakie niesamowite torebki i pudełeczka powstały. 
Mnie się bardzo podobają, co głowa to nowy pomysł. 




Tą szarą zrobiłam z tyłu od okładki bloku a3 i bardzo mi się podoba, taki prosty styl ale ciekawy.


Pudełka z TEJ strony, za które bardzo dziękuję ! U mnie na formacie a3, żeby były większe.



jest nawet skarbonka :)


Tym sposobem dobrnęliście do końca posta, mnóstwo zdjęć ale jak nie pokazać wszystkiego :) Bardzo mnie cieszą te zajęcia, bo też cieszą tych, którzy w nich uczestniczą a o to mi chodzi. Przy okazji dowiedzą się, jak wiele można zrobić z rzeczy, które wylądowałyby w koszu... :) FAJNA SPRAWA !!!
serdeczności przesyłam, pa !

26 komentarzy:

  1. Bardzo to wszystko ładne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, super są takie warsztaty. I jakie piękne opakowania powstały.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Córka była, robiła i do domu przyniosła.Super to ciocia jest. Dzięki.
    😘💕😁🥰😍😉😘💕😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe bez uczestników nie byłoby warsztatow wiec dzieki dla Gabrysi za to ze chce ☺️

      Usuń
  4. Rewelacyjne opakowania powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że macie takie warsztaty bo widać nie jeden talent tam jest ukryty :) fajne torebki powstały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, cudownie pomagasz rozwijać wyobraźnię i pomagasz w tworzeniu.
    Piękne prace potworzyły uczestniczki warsztatów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu zaciekle słowa i dziekuje ze mnie odwiedziłas ;)

      Usuń
  7. Świetne zajęcia i super efekty. Teraz można prezenty załadować i Gwiazdorowi podesłać. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała okazja do stworzenia recznie pięknych,niepowtarzalnych opakowań!!! Zazdroszczę takich spotkań 😉 super sprawa👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyszły piękne prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna warsztaty z fantastycznym końcowym efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, fantastyczna inicjatywa, a torebki przepiękne :) Widać, że kursantki dobrze się bawiły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym poszła na takie warsztaty, odrazu widać że to świetna zabawa:-))) I jakie cudne opakowania powstały:-) Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko w takich małych gronach najlepiej sie pracuje, ale jak znam życie przy każdym kolejnym spotkaniu będzie Was więcej. Ludziska muszą się przekonać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby oby :) ale nie narzekam w tym gronie jest sympatycznie :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!