15.11.2019

zabawa z motywem- odc. 10

Zakręciłam się i nie zamieściłam postu wczoraj więc z lekkim opóźnieniem dzisiaj:) 
Ewa ma świetne pomysły , takie niestandardowe ;) Tym razem temat to zjawiska atmosferyczne. Pierwszy przyszedł mi do głowy śnieg i deszcz i tego się trzymałam :)


 Wykonałam dwie bliźniacze karteczki na Boże Narodzenie z tłem w śnieżynki czyli ze śniegiem oraz dwie deszczowe karteczki, wielkanoc na niebiesko i jesienną urodzinową z liskiem.



Myślę, że to udany kwartet !


Dzięki Ewo ! Przez przypadek trafiłam na te papiery ale się cieszę, że je na nowo odkryłam :)
Pozdrawiam ciepło !!!

30 komentarzy:

  1. Bardzo udany Agatko, świetne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Papiery sa sliczne :) piekne prace powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej z tego co widzę na fb to mimo kiepski prognóz Jaś żyje. Mam nadzieję, że doczeka tych o kolejnych świąt 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sobie poradziłaś Agatko. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jak zawsze. Ty to umiesz kleić. 😘😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wyszły, ale z tym deszczem na Wielkanoc to przesadziłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany kwartet. I ja wolałabym słonko a nie deszcz na Wielkanoc ale sztuka to sztuka, wszystko jest możliwe na kartce. A te z choinką to chyba pasowałyby do wyzwania na Rogatym. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w sumie racja, ale tam do Inki zrobiłam inne :)

      Usuń
  8. Agatko, super atmosferyczne kartki, a ta z liskiem najsłodsza.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne karteczki, ale mnie najbardziej spodobała sie ta z choinką- widać jak różnimy sie i każdemu podoba sie coś innego i to jest właśnie najfajniejsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie z Toba Reniu, różnorodność jest piękna 😄

      Usuń
  10. Świetna interpretacja tematu.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko świetnie sobie poradziłaś z tymi zjawiskami atmosferycznymi , kartki bardzo fajnie wyszły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawy, ale zarazem trudny temat. Pięknie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. SUPER atmosferyczne karteluszki Agatko.Pozdrowionka 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!