26.02.2021

SAL z Coricamo odc. 2

 Mijają kolejne dwa tygodnie więc spieszę pokazać Wam mój kolejny hafcik w TEJ zabawie we wspólne wielkanocne haftowanie 

Tym razem wybrałam jednego z kurcząt ale takiego żeby zmieścił mi się na jajo, takie same jak przy pierwszym hafcie. Padło na kurczaka z koszykiem :)



Jak zawsze kontury to większość sukcesu:) 
a kurczak dostał trochę dodatków i po oprawie się tak prezentuje 





Różowych cekinów nie mam więc dodałam taką koronkę. Myślę, że zdecydowanie ożywiła pracę ;) i dzięki zabawie mam drugie jajo do obdarowania nim kogoś bliskiego :)



Dziękuję za super motywację i wspólne haftowanie :) pozdrowionka i słonecznego weekendu życzę bo u nas dzisiaj szaro buro i ponuro, no i mokro .... papa! :):):)

32 komentarze:

  1. Fajne te kurczaki. Bardzo ładnie je oprawiłaś, obdarowany się na pewno ucieszy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Milý veľkonočný motív, krásne kraslice!
    Pozdravujem a prajem pekný víkend,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te kurczaki wyszły. U mnie dopiero jeden. Koronka rzeczywiście przypasowała. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne to jajo z koronką , piękny hafcik, tylko nadal nie wiem kiedy Ty to robisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne jajeczka, a szczególnie pełne uroku jest to z koronką. U mnie też podobny dzionek jak u Was. Bardziej przypomina jesień niż zbliżającą się wiosnę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja to racja... jesiennie sie zrobiło ...

      Usuń
  6. Agatko, śliczne te kurczaczki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne jajo :-) Cudne upominki dla bliskich powstają :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pisanki! Szczególnie spodobała mi się ta z koronką.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od razu przypomina mi się piosenka z przeszkola " kurczatka, kurczątka w stodole były..." śliczne haftowanki :) posyłam słoneczko bo u mnie jest go całe niebo :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to przygarniam je bo u nas znowu ponury dzionek ....

      Usuń
  10. Super pisanki! piękna wielkanocna ozdoba:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zawieszki z kurczakiem i kaczuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne jajo Ci wyszło, a koronka to strzał w 10!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!