24.01.2024

Kartkowanie z Ulą- styczeń 2024

 Ula w tym roku wróciła ze swoją karteczkową zabawą... jak dobrze, bo ja ostatnie lata w Uli zabawie robiłam kartki na Boże Narodzenie i w tym roku wysłałam ostatnie... kartonik jest pusty... więc zabrałam się do roboty i powstało kilka karteczek do tej mapki.

Dla mnie ogromną radość bo jak dobrze będzie mi szła mobilozacja to do grudnia wyprodukuje fajną ku0ke kartek 😀😃🙂 styczniowe poniżej i podzięki dla Ewy i Agnieszki za stempelki pokolorowane !





A tu zbiorowa fotka, dzięki Ula za mobilizację !!!


22 komentarze:

  1. Jak zawsze piękne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kartki powstały do tej mapki i cieszę się ze dzięki Uli mapce wzbogacił się twój kartonik w kartki bożonarodzeniowe. Stempelki urocze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi ja też się cieszę, dzięki Aniu za cieple słowa!

      Usuń
  4. Super kartki. Zawsze fajnie mieć zapasik. Ciekawie wyszły w zimowej interpretacji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze jestem w Świątecznym klimacie a Ty już na przyszły rok działasz, jesteś niesamowita :) brawo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😅🤣U nas też wciąż rozbrzmiewają kolędy i choinka cieszy oczy 😀😃🙂

      Usuń
  6. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fajne karteczki, też muszę się za nie zabrać :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki Agatko :) Dziękuję za przyłączenie się do zabawy, tym samym Ty mobilizujesz i mnie do powrotu bardziej do bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!