17.01.2024

Szydelkowe podkładki

 Dzisiaj mam do pokazania proste szydełkowe podkładki pod kubki. Trochę ich powstało... kolorowe dla sąsiadki a zielone dla rodziców, bo jakoś wiecznie je gubią a jak jest potrzeba to nie ma czego użyć 😀😃🙂



Tu próbowałam zrobić otulacz czy ocieplacz do kubka ale tak w zasadzie nie czuję jego funkcji poza dekoracyjną haha... bo ja akurat lubię ogrzewać ręce o nagrzany od napoju kubek...



Powyższe dziegadełka zostały wykonane ze sznurka 3mm...  chyba szydelkiem 4,5 😀  miło się je dziergało,  bo szybko widać efekt hehe 😀😃🙂 ale tak naprawdę po prostu lubię to robić i miło płynie mi przy tym zajęciu czas. Bardzo polecam! Pozdrawiam z zasypanego śniegiem lubuskiego zakątka !

19 komentarzy:

  1. I to Agatko najważniejsze, że dzierganie daje nam mnóstwo przyjemności. A przy tym powstają jeszcze fajne i przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładek nigdy zbyt dużo, moj mąż nie chce, Twoje takie radosne, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe u nas też się nie sprawdzają ale jak trzeba chronić stół to nie ma na czym postawić hehe... Też mi się spodobały kolorki 😀😃🙂

      Usuń
  3. Cudne podkładki Agatko. Mogą też służyć jako dywaniki dla mniejszych lalek. Pozdrawiam Was serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko fakt, szydełko potrafi odstresować przynajmniej jak się słupków nie liczy :-) . Fajne to podkładki a ocieplacza na kubek nigdy nie zrobiłam bo uważam to za niepotrzebny gadżet :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak ja też nie wiem do czego on, wiesz przygotowywałam się na warsztaty z tymi rzeczami, dlatego go zrobiłam 😀

      Usuń
  5. Agatko, te kolorowe podkładki są super.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne chociaż ja nie używam takich podkładek ale może warto. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie ale niektóre stoły są wrażliwe na goraco

      Usuń
  7. Fajne te podkładki i koszulka na kubek. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne podkładki i wiesz co ? U mnie też ciągle giną 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam pudełko na podkładki. Nie giną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!