7.12.2020

A może takie grzybki ?! Nr 217

 Na pomysł wpadłam po tym jak Jaś robił tylko piernikowe grzybki i do tego chciałam taki słoik na suszone grzyby przesłać rodzince która jest przodownikiem w zbieraniu grzybów a grzybów do lasu się nie nosi więc wiedziałam, że to musi być coś innego niż suszone grzyby .... słoik powstał oczywiście z grafiką grzybową....





Ale do słoika powędrowały zamiast suszonych, jadalne, słodkie, piernikowe grzybki :) Muchomory i podgrzybki :)


Jestem ciekawa jak obdarowani zareagują, mam nadzieję, że uśmiech jest gwarantowany! 


I tym sposobem jedna przesyłka z życzeniami poszła w świat :) lubię dawać innym radość, mnie też to cieszy :) Owocnego tygodnia:)

23 komentarze:

  1. Agatko brawo za pomysł, mina obdarowanych po otwarciu będzie chyba bezcenna :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowy pomysł. My musimy też piernikowych prawdziwków naprodukować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam słoik już jest świetnym prezentem, a co dopiero słoik z grzybkową zawartością :-) Można zjeść muchomora i przeżyć :-)))Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, super pomysł. Pierniczki obdarowani zjedzą a słoik zawsze będzie o Waszej wspaniałej rodzince przypominał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa i mogą suszone grzybki tam wrzucić ☺️

      Usuń
  5. Wspaniały pomysł na grzybki pierniczki w grzybkowym słoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie sympatyczne!!! I można bezkarnie jeść muchomory - mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Grzybki na słodko - łasuch jakim jestem jest zachwycony:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity pomysł Agatko.:) Pierniczki znikną pewnie w błyskawicznym tempie, a słoik na pamiątkę zostanie. Choć mi by było aż żal jeść takie piernikowe grzybki. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no fakt ze troche zal ale wiecznie czekac na zdjedzenie nie mogą 😊

      Usuń
  9. Wooow, ale czadowe te pierniczki grzybki! Muchomorów to aż szkoda jeść tak ładne są :)). I super słoiczek, śliczna serwetka z grzybkami. Takiej to jeszcze nie widziałam :).
    Buziaki Agatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Justynko:) grzybowych serwetek chyba sporo jest dostępnych w sieci, wzięłam te ktore były najbardziej naturalne i podobne do prawdziwych grzybów :)

      Usuń
  10. Fajny pomysł. I kształt słoika jakby inny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!