10.12.2020

Serce nr 21

 Wykonane na prośbę Agaty, naszej blogowej koleżanki :) a serce z kolei w prezencie dla Córy i Zięcia z racji ich okrągłej 5 rocznicy ślubu :) kolorystyka  bardzo przyjemna.... granatowy i niebieski....







A tu po oprawie. Jest wspaniałe !!!


To przedostatnie moje haftowane serce w tym roku, kilka nieplanowanych wcześniej ale sprostałam zamówieniom i serca poszły w świat ciesząc innych :)
U nas dzisiaj szaro, buro i ponuro co nie sprzyja też mojej aktywności hehe ale jakoś się kulam Hihi zdrówka Wam życzę :) papa!!!


13 komentarzy:

  1. Agatko, podziwiam te Twoje serducha.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko jesteś niesamowita piękne są te serca.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to już te serca chyba na pamięć wyszywasz. Cudne są wszystkie a wzór jest naprawdę genialny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu ! Nie wyszywam z pamieci, nie mam takiej pamieci wiec na sile sie nie uczę ....

      Usuń
  4. Super. Zakochałam się w tych sercach. Są przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :):):). Brawa dla Moniki-autorki i Uli :)

      Usuń
  5. W tych sercach jest wszystko co najważniejsze. I jeszcze jedno serce... Twoje włożone w ich wyszycie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro będziemy wręczać. Czyżbym nie wysłała fotki oprawionego? Zaraz się postaram to zrobić Z wdziecznością nieustającą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!