9.12.2020

Zrobione z mamą- grudzień

 Grudzień mimo, że dopiero jego początek to u nas obfituje w wiele atrakcji i zajęć, nastawcie się na duuuuużo zdjęć.... :) a zabawa TU(nie mogę wkleić inaczej linka)

https://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2020/12/zrobione-z-mama-grudzien.html?m=1

 chłopcy dostali od mojej kuzynki gumy TURBO, pamiętacie je z dzieciństwa? Ja tak, w środku są obrazki przeróżnych aut, chłopcy z nich robią karty do gry :) Przyklejają na tekturę i wycinają.... 


Malowali znowu różne komiksy



tworzyli roboty ...


i na prośbę sióstr, księżniczki :) to Pawła dzieło :)


A tu spóźnione laurki dla dziadków z Tarnowa z racji urodzin.



poradniki grzybowe, natchnione grzybobraniami :)



Ich własne roślinki, soczewica i groch


Udało nam się dostać rogale marcińskie więc się nimi zajadaliśmy, zwłaszcza JA :)


Oczywiście nasza stała trasa do owiec i karmienie ich chwastami


lansik w okularach


malowanie nie tylko na kartce :)


rodzinka duchów Jasia


prace na konkurs "Choinki Jedynki"




puzzle, bardzo przyjemne i ciekawe 



przejażdżki taczką i spacery




kolejne malowidła


Słońce w wykonaniu Teresy (3 lata)



A to kwiatek też narysowała go Teresa


Jasia chińska mandala


i pocieszne dziewczynki 





poniżej aniołek inspirowany aniołkami Justynki, wykonany ze skarpetek :)


Goły wyglądał jak robak, jak to Jasiu stwierdził, tam gdzie ma pupę ma ryż, żeby dobrze siedział :)


A w nogach i rękach druciki, żeby można było je modelować.


i zdobyliśmy za naszego aniołka wyróżnienie :) a teraz służy dziewczynkom do zabawy, bardzo go lubią :)


No i oczywiście było pierniczenie :):):) część zdjęć już widzieliście więc nie będę się powtarzać ...




A na Mikołajki dla św. Mikołaja Karol z moją małą pomocą upiekł biszkopty :)
to było jedno z zadań z rekolekcji adwentowych dla dzieci :)


Posiłek dla Mikołaja i reniferów czekał


i jak zawsze Święty nas nie zawiódł i przybył się posilić i zostawić co nieco do wyczyszczonych butów dzieci :)... niesamowita jest wiara dzieci w tego świętego!!!


Takie kwiaty jeszcze ostatnio ścięłam i przyozdobiłam dom, dzieląc się nimi także z mamą i ciocią.




Chłopcy robili podczas zbiórki online zuchów słoiki jak kule z choinkami i błyszczącymi drobinkami w środku oraz pompony z  włóczek, które powiesimy na naszej choince :)



Wykonali także jako zadanie od księdza na roraty bombki z dobrymi uczynkami.









Chłopcy wykonując zadanie z kalendarza adwentowego zbudowali choinkę z klocków lego duplo




a takie widoki mnie rozczulają :)


Jak coś tworzę przy swoim biurku, Wera i czasem Teresa uwielbiają zabawy guzikami, w nieskończoność je przesypują, przekładają itd... 



A tu modelinowe bawoły (nie mylić z krowami) Jasia wraz z korytami z jedzeniem.


Jak widać sporo się u nas dzieje, nie chcę czekać z tym postem do końca grudnia bo uśniecie jak będziecie go czytać, tyle się tego nazbiera :) Bawimy się wspólnie świetnie a pomysły dzieci nie mają granic !!!
Pozdrawiamy ciepło z lubuskiego zakątka Polski :)

29 komentarzy:

  1. Wspaniale się wszyscy bawicie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ u Was twórczo. Wszyscy grzeczni to i Mikołaj Was obdarował. Ale brakuje mi jednej pary butów. Czyżby mama była niegrzeczna???
    Komiksy super i księżniczki w wykonaniu Pawła. Zachwycam się każdym zdjęciem. Gratulacje za wykonanie anioła,pomysłowo go zrobiliście. Pozdrawiam gorąco i buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe tak ja byłam niegrzeczna w dodatku nie wyczyscilam butów 🙈 a dzieciaczki dzialaja , cieszy mnie to bardzo ☺️Dziekuje za ciepłe słowa Sylwio😘

      Usuń
  3. Niesamowicie spedzacie ten czas oczekiwania :) Pokaż lampiony dzieciaków :) No i licz guziki zanim się Weronika nimi pobawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha juz nie zwracam na ilosc uwagi i tak zawsze jakis odkurzacz wciągnie 🙈🙃

      Usuń
  4. Agatko, ja chcę u Was mieszkać!:)
    Zawsze oglądam te Wasze rodzinne kadry z radością i wzruszeniem. Tyle u Was miłości i szczęścia. A jakie dzieła artystyczne. Tym razem moje serce skradł rysunek z brzemienną Maryją i Dzieciątkiem, które z Jej łona oświetla ziemię. Jest cudowny!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak ten obrazek tez mi sie podoba :) i oczywisvie Gosiu zapraszamy! Pokoj gościnny jest, ciocia do czytania i zabawy zawsze mile widziana :):):)

      Usuń
  5. Agatko jak zawsze sporo się u Ciebie dzieje , uwielbiam oglądać i czytać posty z udziałem Twoich dzieci. Świetni są w tym co robią, a Ciebie jak zawsze podziwiam za anielską cierpliwość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anielska ona nie jest ale pracuje, pracuje zeby była coraz lepsza, moze nie anielska ale lepsza niż jest 😂i dzieki za ciepłe słowa Aniu 😘

      Usuń
  6. O jaaaaa, jaki cudny anioł ze skarpety!!! Wzruszyłam się!:) A narysowane słoneczko skradło mi serce!!!! Boskie jest :)). Zresztą w ogóle aż miło oglądało się zdjęcia i czytało. Fajne masz dzieciaki :). Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko to dzieki Tobie ten aniołek powstał. Daleko mu do Twoich arcydzieł ale to przeciez rodzinna wspólna praca :) dzieki za odwiedziny i ciepłe słowa :)

      Usuń
  7. Oj tak u Was zawsze tyle sie dzieje i to fajnych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, działo się, działo...
    Bobas w taczce - do schrupania...

    OdpowiedzUsuń
  9. dzieje się dużo, my już po pierwszym pierniczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie różnorodne pracę. Jestem pod wrażeniem. Rysunki wszystkich artystów piękne, ale urzekły mnie te Tereski.
    Gumy pamiętam. Mimo, że specjalnie nie interesowałam się autami, zbierałam historyjki. Chłopcy fajnie je wykorzystali. Już się nie mogę doczekać kolejnych twórczych podsumowań.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo się u Ciebie dzieje. Wszystko pięknie i ładnie a mnie zachwyciły prace dzieci : zielone "coś" z rogami i Tereski kwiatek i słońce. Wspaniałe!. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Acha i jeszcze coś o pierniczeniu:-). Jak się ma takich pomocników to może to idzie szybciej a je sama wczoraj piekłam ciastka na święta ... 6 godzin. Już mi się ode chciało ich jeść.

      Usuń
    2. Hehe no fakt chyba mimo wszystko szybciej idzie to poerniczenie z dziecmi mimo ze bałagan większy ...

      Usuń
  12. Jej, ale u Ciebie jest ruch!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam WASZE wspólne działanie. Prace dzieciaków zachwycają. Obrazki PIĘKNE! Zdolne chłopaki. I Tereska!! Wow! No i te Wasze guziczki :) :) :) Mandala taka dokładna... miło się patrzy na te Wasze tworki :) :) i bombki z uczynkami-uroczy pomysł!! i świetne wykonanie :) Dziękujemy za udział w zabawie w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Was zawsze jest meeegaaa twórczo! Tyle różnych technik i tyle cudownych prac!
    No i widać, że wszyscy byli grzeczni :)
    Dziękuję za Waszą zabawę w KTM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) roznie z ta grzecznością ale trzeba i to doceniać :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!