10.03.2021

C & K lekcja 3

 O tej lekcji u Reni mowa TU. W tym miesiącu uczyłyśmy się odejmować oczka wzorem 3X.


U mnie robiony na drutach kolejny kwadrat do narzuty.... Podwójny fantazyjny warkocz i on  występuje na przedostatnim już kwadracie do tejże narzuty.


A  na szydełku wykonałam kolejny kwadracik do poszewki na poduszkę wzorem 3X zalecanym przez Renię.


I już mam taki oto pasek trzech kwadratów :) każdy dziergany innym wzorem ....


Bardzo ciekawy ten wzór 3X , już mam pomysł na wykonanie narożnego dywanika ze sznurka.... więc będę działać jak dojdzie sznurek:) naprawdę wzór wygląda ciekawie więc będę korzystać, dzieki Reniu bardzo !!! 
Robiąc porządki w resztkach włóczek od narzuty zdecydowałam, że wykonam jeszcze kolorowy kwadracik w tej technice, żeby pozbyć się resztek ale czeka mnie jeszcze wykańczanie tyłu 🙈😬



I tak sie prezentują dwa kwadraty na lekcję 3 :)


Pozdrawiam ciepło !!!

16 komentarzy:

  1. Praca rosnie Ci w rękach :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kwadraty, te ostatnie szydełkowe naprawdę oryginalne - fajna wersja resztkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko świetne kwadraciki, a i pas z warkoczem to pełna profeska- znowu mnie zaskoczyłaś;)
    Kwadraty są świetne jako "wyjadacz" resztek, a i zastosowanie mają wszelakie, wiec mam nadzieję, że wykorzystasz je w pełni:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kwadraciki, narzuta będzie naprawdę rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem, świetnie Ci idzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się piękna i ciekawa narzuta! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz ciekawiej :) Mnie wyszedł romb na dodatek koślawy, a tu są fajne kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) wazne ze ćwiczysz :) moje tez nie idealne ....

      Usuń
  8. Świetnie Ci wyszły te kwadraty Agatko i fajnie się zapowiada Twoja narzuta:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!