25.03.2021

Wyzwanie wielkanocne 4,5 i 6

 W KTM trwa nadal wyzwanie wielkanocne 


W zadaniu 4 mamy bingo. Wybrałam kropki, tekturkę i błękitny :)


I u mnie ponownie czekoladownik





Zadanie 5 to paleta kolorów i inspiracja zdjęciem


U mnie taki czekoladownik, różowa baza, bordowe kwiaty i cekiny, zielone piórka, napis.... no i kura, kokoszka-smakoszka:) takie nietypowe zestawienie kolorystyczne ale ciekawe :) 





A w zadaniu 6 kolejne bingo


I wybrałam pasek zielony, pisanki i wstążka.
 I jak widać kolejny czekoladownik powstał :)




A tu sekstet moich czekoladowników :):):)


Oczywiście czekoladowniki powędrują wraz ze słodkimi zawartościami w dobre ręce :)
Dziękuję Wam Dziewczyny z KTM za mobilizację i ciekawe inspiracje :) pozdrawiam wszystkich ciepło i wiosennie razem z ferajną.


22 komentarze:

  1. Jestem zauroczona tymi czekoladownikami. Zgrana z Was ekipa. Wszyscy uśmiechnięci. I na pogodę trafiliście w sam raz na spacerek. Pozdrawiam gorąco i buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiosna idzie to i spacery beda :):):) dzieki za ciepłe słowa Sylwio !

      Usuń
  2. Sama radośc na Was patrzeć :) Czekoladowniki bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne czekoladowniki.Najpiekniejsi jednak Wy.❤❤❤❤❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne świąteczne czekoladowniki zrobiłaś, Agatko.
    Pozdrawiam wspaniałą ferajnę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko jestem zauroczona tymi czekoladownikami. Świetne są wszystkie i fajnie że Ci podpasowały do zabawy. Cieszy mnie widok całej Waszej ferajny ( no prawie Taty brakuję ). Wszyscy tacy radośnie i uśmiechnięci
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dzieki Aniu za tyle ciepłych slow :):):)

      Usuń
  6. Cudowne rodzinne zdjęcie:)
    Twoimi pracami jestem zachwycona, tylko kiedy Ty na to znajdujesz czas? Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, znajdowałam, teraz bedzie gorzej hehe :)

      Usuń
  7. Czekoladowniki są piękne!!! Radosne i wiosenne :)).
    Buziaki dla Was :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne. Pomysły masz świetne! Nie mówiąc już o wykonaniu ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zwierzaczkowe czekoladowniki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekoladowniki wyszły super. Akurat na nasze wyzwania w KTM. Dziękujemy że bawisz się z nami w Klubie Twórczych Mam. Zawsze miło mi zaglądać na Twojego bloga i patrzeć jak dużo twórczo się dzieje w Twojej rodzince. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, dziękujemy za udział w zabawie w KTM :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!