12.03.2021

Przepis na i święta na okrągło-marzec

Ula w tym miesiącu dała może nietypowe ale ciekawe wytyczne :)


 A u Inki patchwork z tagów :)

I moja nietypowa bo dość ciemna (dużo czerni) kartka z tagami, świecące papiery (srebrne) są i cekiny srebrne, ramki na tagach, zwierzę no i patchwork z tagów, dodałam tasienkę do taga, też srebrną :) więc myślę, że wytyczne spełnione :)




Zupełnie nie moja bajka ale bawiłam się fajnie :) dzięki Dziewczyny !!!

A u nas rano kolejne bliźniaki przyszły na świat 😂 na nudę nie narzekam 🤣🙈


Miłego weekendu życzymy !

28 komentarzy:

  1. To rzeczywiście nudy nie ma!
    Wyobraźnię masz świetną.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne.Sporo tych wykotów.Slodkie maleństwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom ile matek tylko wykotow hehe jeszcze około 12:)

      Usuń
  3. Super sobie poradziłaś z wytycznymi, Agatko.
    Ciekawe ile się wszystkich jagniątek pojawi na świecie:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa ciekawe :) ale bliźniaki sa ciekawe naprawde :)

      Usuń
  4. Świetnie wybrnęłaś z wytycznych:)
    zdziwiłabym się i to bardzo, gdybyś kiedykolwiek napisała, że się nudzisz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko bardzo fajna kartka w formie taga :). I ładnie tę czerń przełamałaś. Ja tam uwielbiam wszystkie zwierzaki, a maluchy zawsze mnie rozczulają :).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te tagi. Ja bardzo je lubię. Są fajnym dodatkiem. Kolory u Ciebie spasowaly się elegancko. Fajnie Ci to wyszło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Sylwio i fajnie ze je lubisz ja nie za bardzo ale sie nie poddaje :)

      Usuń
  7. Niesamowicie pracowita z Ciebie dziewczyna, na wszystko znajdujesz czas. Zupełnie nie wiem jak to robisz. Ucałowania dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi nooom nie wiem co napisac Marysiu :) dzieki !

      Usuń
  8. Wcale nie za ciemna ta tagowa układanka :) Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tagi super i gratulacje z okazji narodzin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki dziek, pepkowe moge robic 😂🙈

      Usuń
  10. Bardzo fajny, spojny pomysl. Czarny tu zupelnie nie przeszkadza, a wrecz nadaje wyrazistosci ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  11. Może i nie Twoja bajka, ale wyszło świetnie :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna tagowa układanka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna praca do dwóch zabaw, świetnie ci się udało :) Ja nad tym czarnym myślę i nie wiem czy co wymyślę.
    Bliźniaczki jagniątka, Wszystkie maluchy są cudne :) Ostatnio widziałam owieczki jak do szkoły średniej chodziłam..w innym stuleciu,ha,ha,ha... Fajnie ,że i takie zdjęcia pokazujesz:) Pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to zapraszam do nas, owczych eksponatów pod dostatkiem :)

      Usuń
  14. Fajniutki tag z tagusiami :-) a bliźniaki przesłodkie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!