2.07.2021

C & K lekcja 6

Dałam ciała w czerwcu bo zupełnie zapomniałam o lekcji Reni więc dzisiaj nadrabiam, no bo jak to tak?! 🙈😬 wybaczysz Reniu i przygarniesz pod skrzydła?


Mieliśmy poćwiczyć oczko tkane. Kiedyś wykonywałam nim jakiś koszyk ale chętnie zrobiłam fragment do mojej poszewki na poduszkę :) 



Jeśli chodzi o postępy z narzutą, wyobraźcie sobie, że udało mi się ją zszyć już w całości i obronić szydełkiem ....




Taka trochę mała ta narzuta jak na nasze łóżko więc myślę o jej powiększeniu ale już teraz jest naprawdę ciężka więc może po prostu będzie takim kocem do okrycia. Zastanawiałam się też czy by podszyć od spodu polar, żeby zakryć lewą stronę no ale to też sprawi, że będzie dużo cięższa ta narzuta.... czas pokaże czy cokolwiek jeszcze tu dodam a póki co Jadzia korzysta :)





Przykryta tylko do zdjęcia bo gorący czas ale zimą.... kto wie :) hehe :) cieszę się, że ten wieloletni projekt ukończyłam i dzięki Reni wyrabiam też resztki i będę mieć ciekawy komplecik :) Pozdrawiam wieczorową porą i życzę dobrego i słonecznego weekendu !

23 komentarze:

  1. Jak już pisałam podziwiam Cie Agatko, że potrafisz jeszcze cokolwiek zrobić a narzuta to już ogrom pracy:) Na pewno się przyda, co do podszycia- widziałam gdzieś cieniutki polar, ale nie wiem czy to ma sens? ja bym zostawiła tak jak jest:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za porady zatem Reniu :) i za ciepłe słowa :)

      Usuń
  2. Kawał dobrej roboty Agaciu :) a Jagusia wyglada rozkosznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie. Wreszcie dobrnełaś do końca. Naprawdę pamiętam początki tej narzuty kiedy to nie miałam jeszcze bloga a obserwowałam tylko.
    Super, gratuluję ukończenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiii taaa było to daaaaawno🤣😬i ciesze sie za mna juz ☺️

      Usuń
  4. Twój kocyk Agatko jest fantastyczny i taki w sam raz do otulenia:-)
    Ja też wyrabiam resztki robiąc kocyk, ale mój z założenia ma być mały, taki do przykrycia nóg zimą:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi fajnie jest robic czystki a przy tym miec cos fajnego :)

      Usuń
  5. Super Agatko, nie wiem doprawdy kiedy Ty znajdujesz na to czas. Ale wiem że bab potrafi robić 5 rzeczy na raz!! Cudna ta narzuta /kocyk a i poduszka zapowiada się rewelacyjnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest kolejny ambitny projekt!
    Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham resztkowce, kilka mam ich zrobionych.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, podziwiam! Świetna ta narzuta :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, cudnie się prezentuje ta narzuta i na pewno jest bardzo cieplutka. A Jadwisia jak słodko sobie śpi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna i kolorowa ta narzuta/kocyk. Dorób poduszki i będzie super kompelt np. na werandę wieczorową porą :)
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dobre dobre tylko skad ta werandę 🤔🤪🤣

      Usuń
  11. Na zimę do okrycia z pewnością się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, ale super! Cudny jest ten kocyk na drutach. Podziwiam. Dziękuję że się nim podzieliłaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!