14.07.2021

Koronkowa pandemia odc. 6

 Na ostatnią chwilę bo miałam nadzieję, że zrobię więcej śnieżynek do zabawy dziewczyn.

Zrobiłam niestety tylko 3 z 10, które zaproponowała nam Ola. Wzory faktycznie wymagające ale piękne. Usztywnianie nie jest rewelacyjne, więc trochę krzywe śnieżynki mam ale naprawdę się starałam:)

Słabo widać te przepiękne środki ale uwierzcie na słowo, że są ciekawe :)




Będę się starać wykonać pozostałe 7 śnieżynek Haha ale czas pokaże co i jak :)


Cieszę się, że mimo wszystko coś dziergam :) Pozdrawiam :)

21 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdki. To już jakaś wyższa Szkoła jazdy. Nie dla mnie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne.Gdzie znalazłaś te schematy u Oli ,szukałam i bez efektu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to Ulo nie u Oli ale u Ani w kolejnym odcinku zabawy ale tu wklejam link do Facebooka i wzorów

      https://m.facebook.com/crochetvitagul

      Usuń
  3. Prześliczne śnieżynki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chapeau bas Agatko! zważywszy chociażby na fakt, że ja zrobiłam tylko jedną, ale jakoś mi ostatnio nie po drodze z szydełkowymi koronkami, w ogóle z niczym mi nie podrodze, ale bywa i tak😉 Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze mi sie udało :) sliczne sa to warto posiedzieć troche nad nimi ale mi tez nie jest lekko zając sie rękodziełem jak tyle na podwórku do roboty ....

      Usuń
  5. Agatko i tak cięgle i niezmiennie podziwiam Cię za to co robisz i do teraz nie wiem kiedy na to znajdujesz czas. Twoje śnieżynki mnie zauroczyły i oczywiście zabieram je do galerii
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Zielone słoiki są super! A śnieżynki masz prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieżynkowe gwiazdki- śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko mam rację w 100% "szewc bez butów chodzi ".
    Agatko podziwiam jak Ty to wszystko ogarniasz i znajdujesz czas by tworzyć takie cuda.
    Dziękuję i pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko czasem sama sie dziwie ale codziennie małe kroczki i jakos idzie :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!