19.07.2021

Przepis na.... wakacje 2021

 Ula na miesiące wakacyjne zadała bardzo przyjemny przepis do stworzenia swojej pracy. Do tej pory łączyłam karteczkę Uli z zabawą Inki ale z racji na obowiązkową kwadratową bazę tym razem odpuściłam ....

U mnie powstała karteczka ślubna, dla przyjaciela mojego brata, dużo się na niej dzieje :):):) Ale teraz widzę, że o kropkach zapomniałam ...


Ramka wokół widoku na miasto Szczecin, kwadratowa baza jest i w koła wpisany spawacz i polonez.... dlaczego tyle symboli?! Młodzi związani ze Szczecinem, oboje jechali z moimi braćmi polonezem w rajdzie ZŁOMBOL, ona jest budowlańcem, stąd żurawie na placu budowy, on jest spawaczem i oboje szaleją na motocyklu :) i tych wspólnych szaleństw na nowej drodze życia im życzę :)

Mam nadzieję Ulo, że bez kropek też może się nadać :) pozdrawiam !!!

16 komentarzy:

  1. Piękne.Na wodzie są kropki i tego się trzymajmy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to sobie wszystko wymyśliłas. Para Młoda na motocyklu jest super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam kropki, pięknie spersonalizowana kartka! Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) jak mowi to specjalistka od takich kartek to baaaardzo sie ciesze :):):)

      Usuń
  4. Jak super kartka Agatko, świetnie wszystkie elementy dobrane pod konkretne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, takie spersonalizowane kartki są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Ci ta kartka wyszła, szkoda że kropeczek brak. Generalnie to ja bardzo lubię kwadratowe bazy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie osobiste kartki i symbole. Widać od razu, że przemyślane i specjalnie wykonane dla tej pary. Pięknie Agatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie :) ja tez lubie takie karteczki :)

      Usuń
  8. Pięknie spersonalizowałaś :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!