9.02.2022

C & K luty 2022

 U Reni kolejny odcinek zabawy.


Tym razem miałyśmy zrobić komin na okrągło, ciężko zrobić komin na okrągło dla lalki basenie bo jest za mały więc tym razem wydziergałamcoś większego. Komin dla dorosłego, pierwotnie miał być dla mnie ale chyba go komuś podaruję :) hehe... komin zaczęłam robić z jednego z filmików zaproponowanych przez Renię ale taki nudny się wydał więc dołożyłam warkocz ozdobny na środku:) jest trochę błędów ale generalnie nie czepiam się bo to moja pierwsza praca na okrągło na drutach z żyłką i przyznaję, że początek nie był łatwy ale potem jakoś poszło.








Warkocza nie widać na kominie gdy jest na szyi ale ja wiem że on tam jest hehe :)


Dzięki Reniu za fajną lekcję, podobało mi się:) 

A swoją twarzyczkę z poniższej fotki podsyłam do ARTpiaskownicy


nie robię selfie dużo bo mam zepsutą kamerkę, jak widać zdjęcie jest nie ostre ale stwierdziłam że warto dołożyć swoją cegiełkę żeby zachęcić siebie i innych do uwiecznienia na zdjęciach.... w dobie dzisiejszych telefonów z aparatami to robienie zdjęć nic nas nie kosztuje a pamiątka zostaje.... życie przeminie niewiadomo kiedy więc pstrykajmy fotki sobie i najbliższym :) Dla siebie i dla potomnych !


Pozdrawiam z rańca :)

25 komentarzy:

  1. Agatko, super komin, taki zmarzluch jak ja uwielbia wszelakie ciepłe otulacze:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo cieplutko wygląda. Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniala robota, gratuluję, piekny wzorek .Ja też nie mogłam nakarmić żabki, zrobię taka jak Ty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super komin. :)
    Sama świadomość istnienia warkocza, wydaje się, że go widać. :)
    Poczęstuj się gwiazdką za ubiegłoroczny kalendarz - jest u mnie w lewej szpalcie na dole.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na codzień warkocz jest spięty w kok :) a gwiazdkę jak nie zapomne wrzucę do siebie, dziekuje!

      Usuń
  5. Podziwiam bo ja nie umiem robić na drutach, więc w życiu bym czegoś na okrągło nie wydziergała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to żadna wielka filozofia, mysle Lidziu ze byś ogarnęła i druty ale nie trzeba wszystko umieć robic no nie?!

      Usuń
  6. Jaki cieplutki musi być ten komin. W sumie nazwa zobowiązuje. Piękna robota.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko fantastycznie Ci wyszedł komin i bardzo się cieszę, że dołożyłaś od siebie ten warkocz, bo wygląda o wiele ciekawiej:) Też tak mam że jersey mnie nudzi, dlatego ciągle wymyślam, choćby delikatne i proste wzory, przy których trzeba choć trochę myśleć:) Pięknie wyszłaś na zdjęciach:)u mnie o selfie nie ma mowy- nie ma chyba takiego aparatu, który by to wytrzymał;)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dziękuje za udział w zabawie 😘

      Usuń
    2. Haha żartownis z Ciebie Reniu;) teraz takie aparaty robia ze klisze nie pękają 😂
      Dzieki za ciepłe słowa bo ja na drutach wciąż ogarniam powoli ale jak załapie to pojdzie Hihi ;)

      Usuń
  8. Bardzo fajny wyszedł ten komin. Ja tam błędów nie widzę.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się z Tobą,że trzeba robić fotki na pamiatkę.Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie kominek wyszedł i fotki fajne :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!