23.02.2022

Podkładki w ważki

Dzisiaj coś, czego dawno nie było. Podkładki pod kubki ozdobione metodą decoupage. Na jednej stronie wzór w ważki a na drugiej kwiaty, wszystko utrzymane w zielonej tonacji. Bardzo mi się podobają :)


Poniżej widać jak się błyszczą od lakieru ale dzięki temu rozgrzany kubek się do nich nie przykleja, albo odwrotnie, one do kubka:)




Podkładki z racji tego że są dwustronne, można przekładać w zależności i nastroju ;)


Proste i szybkie w tworzeniu, może to pomysł na warsztaty dla dzieci ?! Muszę pomyśleć Hihi :) na pewno moim dzieciom takie warsztaty zrobię bo mnie pytają. Wiecie jak to jest jak mnie obserwują to nabierają chęci do zrobienia czegoś podobnego :) no to pa! Miłego dnia :)

20 komentarzy:

  1. Śliczne podkładki 🙂 i jakie pomysłowe, możemy sobie je obrócić według naszego nastroju 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplecik podkładek i fajnie, że są dwustronne.
    Pozdrawiam, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś bardzo lubiałam robić takie podkładki. Bo to prosto, zwłaszcza metodą na żelazko i szybko. A efekt wspaniały. Myślę że na warsztaty dla dzieciaków będą w sam raz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają Ciekawe połączenie ważek z kwiatami. Mam te serwetki z kwiatkami i naprawdę świetnie je wykorzystałaś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne podkładki Agatko, tylko jak tu się zdecydować na stronę skoro obie są przepiękne... Pomysł na warsztaty jest super.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Już widzę jak twoje pociechy pracuja nad decu, to będzie dla nich frajda :) Czy Teresia już w domu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi taaa beda zacgwyceni 😅 tak Teresia w domu

      Usuń
  7. Ooooo! Superasnie wyszło. Dwie strony bardzo do siebie pasują. A te ważki to są świetne modelki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, jak zrobisz z dziećmi warsztaty, to pochwal się w osobnym poście rezultatami :)
    Ważki wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem Waszych warsztatów. Efekt na pewno będzie udany

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!