25.02.2022

SAL z Coricamo

Pora na kolejne etapy wspólnego wyszywania, żeby nie zapomnieć :) kolejny etap zabawy TU


A tu moje postępy, najpierw pierwsza zakładka gdzie widać jak powstaje tło.



Gdy całe tło wyszyłam musiałam zamaskować błąd więc dodałam napis...  i chwost własnej roboty, wykonany z reszty muliny, która została po wyszywaniu zakładki.


Zakładka nie jest jeszcze podszyta filcem, czekam na sztywnik krawiecki...
A tu postępy w wyszywaniu drugiej, zielonej zakładki.





Tu już wyszywam tło


Podoba mi się ta zakładka :) miłego weekendu Wam życzę i pozdrawiam !


18 komentarzy:

  1. Agatko śliczne wzory na zakładki wyhaftowałaś -oba:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowo. Tak się właśnie zastanawiam z tym tlem. Wydaje mi się, że bez niego lepiej to wygląda. Ale wyzwanie to wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło duzo czasu zajmuje ale mi sie wydaje ze jest takim dopełnieniem :) i nie widac dziurek :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne.
    Tło jest dobrym wykończeniem.
    Napis super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wybrnęłaś Agatko z miejsca wolnego na zakładce. A ta zielona zapowiada się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zakładeczki, Agatko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentuje przy cieniowanej mulinie :) Życzę udanego haftowania i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam Cię Agatko za to wyszywane tło, ja sobie odpuszczam bo nienawidzę wyszywać tła. Brawo Ty super Ci idzie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale chyba ładniej jest z wyszywanym tle. no nie?

      Usuń
  8. Agatko fantastyczne są te zakładki. Piękne oba wzory!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybyś nie wspomniała o błędzie, pewnie bym go nie zobaczyła, bo wzór odwraca uwagę. Jest piękny. Oba cudowne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!