17.02.2022

SAL z Coricamo

Lubię takie wspólne wyszywania bo motywują do działania, teraz wspólne stawianie krzyżyków w KTM. A wyszywany tym razem zakładki, a że mam pewien pomysł na nie, to zgłosiłam się do zabawy. 

Zakładkę haftowaną do tej pory zrobiłam jedną Haha ale to nic, nadrobię zaległości hehe😂

Dzięki tej zabawie zdobędę kolejne umiejętności w oprawie haftów do zakładek, chcę się poradzić blogowych koleżanek więc wyczekujcie meili :)

Ale wracam do SALu, został mi skrawek kanwy idealnie pasujący do wymiarów zakładek...


Najpierw wybrałam mulinę do zakładek we wzorki, mulina dwukolorowa do tej czerwonej i w zielonych odcieniach do zielonej.


Najpierw zrobiłam ramkę, co wiem już, że było błędem. Wprawne oko zauważy źle policzone krzyżyki ale nic to, w końcowej wersji będzie git. Uczymy się na błędach, więc będzie już tylko lepiej :)



Idę postawić kilka krzyżyków:) papa

22 komentarze:

  1. Moje wprawne oko widzi tylko idealnie wyhaftowana zakładkę :) brawo Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jak szybko Ci poszła pierwsza zakładka. Ja dopiero jestem w 1/3 :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazdy ma swoje tempo ale fakt fajnie mi szło z ta zakładka, gorzej bedzie z wykończeniem 😅

      Usuń
  3. Agatko, zakładka wyszła idealnie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam Cię Agatko bardzo. Kiedy na to wszystko czas znajdujesz. Zakładka wyszła super. Ja wykańczam od spodu filce w kolorze zakładki, a na kanwę naklejam od tyłu grubą flizelinę z klejem. Potem zszywam z filcem maszyną, dodając wstążeczki, lub koraliki na łańcuszku z muliny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu napisze do Ciebie po wiecej szczegółów, dzieki !

      Usuń
  5. Hej ,przepraszam ale dopiero dziś zobaczyłam Twój komentarz w którym pytałaś o namiar na projektantkę jabłuszka.Niestety kontakt z nią jest tylko przez instagram ,innej "drogi" nie widzę 😞

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka jest piękna.Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wzór, błędów nie widać :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Błędy?? U takiej perfekcjonalistki wyszywania?? Dobrze wiedzieć, że nawet Tobie się zdarzają. Też chciałam cieniowaną muline, byłam świecie przekonana, że posiadam taką w swoich pakach. No, ale się rozczarowałam kiedy zaczęłam wertowanie. Również jestem ciekawa jak wykończyć taką zakładkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio zawsze sie błędy zdarzają to normalne przy rękodziele :) jak swoja wykończę to Ci sprzedam pomysł Hihi 🤪

      Usuń
  9. Ja tam nic nie widzę i bardzo mi sie podoba:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie idzie Tobie ten SAL. Błędów nie widzę bo się nie znam na tym, ale podziwiam piękne robótki ręczne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!