28.10.2022

C & K październik

W zabawie Reni, w październiku miałyśmy wykonać płaskie ozdoby bożonarodzeniowe 😀

Wśród inspiracji zaproponowanych przez Renię spodobały mi się szydełkowe muchomorki. Dla przypomnienia, od kilku lat tworzę grzybowe ozdoby dla rodzinki uwielbiającej Zbieranie grzybów, tak jest i w tym roku, więc te muchomorki woasowują się idealnie 😀😃🙂

Co prawda bardzo nie lubię szydełkować z filmików ale naszkicowałam sobie swój roboczy wzór i poszło szybciej 😀 wprowadziłam parę zmian: koraliki wymieniłam na frenshknoty zrobione igłą i niktą, zrobione są z 2 stron więc muchomorki są dwustronne a i zmieniłam zaczepienie nogi do kapelusza, żeby jego, tego zaczepienia,  nie było widać.... tyle z moich poprawek. Z efektu końcowego jestem zadowolona, przecież każdy grzybek w lesie jest inny a w przypadku dwóch to w ogóle machnęłam się w liczeniu oczek w korzeniu i są wyższe hehe 😀




Jak widać kołnierzyk jest 😀😃🙂






Myślę że prezent się spodoba 😀 mnie się te muchomorki podobają mimo że każdy inny... no to cześć! 🤗

24 komentarze:

  1. Fajne te Twoje muchomorki, choć przyznam mam akurat odwrotnie. Uwielbiam dziergać z filmików a nie cierpię ze schematów. Lubię bardzo kropeczki z koralików a nie cierpię frenshknotów. No cóż każdy lubi coś innego, co nie zmienia fakt że efekt końcowy Twoich muchomorków jest rewelacyjny !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiek Aniu że uwielbiasz filmiki, koraliki pewnie bym przyszyła gdybym je miała więc wybrałam to co było do dyspozycji 😉 dzięki Aniu !

      Usuń
  2. Wspaniale się prezentują te muchomorki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muchomorki spodobaja się na pewno, mnie zauroczyły i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne są, takich jeszcze nie widziałam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne i ciekawe ozdoby muchomorkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agata, brak mi słów już na podziw tego co robisz. Świetne są te grzybki. Ja akurat uwielbiam filmiki, ale wiesz sama że nie umiem czytać wzorów. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi tak wiem hehe ale ten brak słów zupełnie niepotrzebny Sylwio ;) dzięki za ciepłe slowa !

      Usuń
  7. Fantastyczne muchomorki. :)
    Świetne poprawki wprowadziłaś i efekt jest super. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozkoszna rodzinka, choć się różnią, widać , że z jednej grzybni pochodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie śliczne muchomorki! I zupełnie nieszkodliwe :) Pozdrawiam Agatko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ekstra grzybki Agatko zrobiłaś. I jak zawsze mały hurcik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy inny? to co? to rękodzieło stworzone z serducha, a nie masowa, bezosobowa produkcja. Ja jestem nimi zachwycona i bardzo sie cieszę, że mogłam Ci podpowiedzieć kolejny super prezent dla grzybiarzy:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam Twą piękną grzybową kolekcję i cierpliwość do pracy z taką cienką nitką! :0))) Też mi te muchomorki wpadły w oko, gdy Renia wrzuciła świąteczne inspiracje. Ale gdy weszłam na filmik, mina mi zrzedła. Chociaż, może kiedyś wypróbuję je na czymś grubszym. Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!