25.10.2022

Panieński wieczór

Przygotowywałam kolejny panieński wieczór, nie całkiem sama bo nie jestem świadkową ale pomagałam swiadkowej z racji że lokal to salon moich braci hehe więc zrobiłam dekoracje i wszystko co tam było potrzebne do jedzenia i picia, dziewczyny przyniosły sałatki i napoje i imprezka jak ta lala... UWAGA będzie sporo zdjęć...

Z racji pory roku, postawiłyśmy na akcenty jesienne. Do dekoracji stołu przygotowałam stroiki jesienne w dyniach, kwiaty i liście żywe z ogródka.


















Do dekoracji różnej zrobiłam dynie z betonu, część z nich pomalowałam na Złoto:) wszystko wyjaśnione jak je zrobić TU.






Do dekoracji serwetek wykonałam dynie ze sznurka. DIY można znaleźć TU.







Tak prezentował się lokal czyli salon moich braci. W dzień:






I wieczorem :



Poniżej certyfikat dla panny młodej 


I pytania o narzeczonym 😀


Drobiazgi dla dziewczyn.


I wspólne foto z dziewczynami 😉 Jak widać przyszła panna młoda zadowolona a to najważniejsze!!!


Pozdrawiam ciepło 😉😘😉

20 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe dekoracje. okno też wzbudza we mnie niekłamany zachwyt - oryginalne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, masz pomysły I fantazje.Pieknie wyszło.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, jak pięknie wygląda ten salon przyozdobiony jesiennie, impreza na pewno była bardzo udana. Takie wspólne chwile sa na wagę złota.
    Uściski,
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super. Świetne dekoracje. Ile ta Panna Młoda ma szczęścia mając Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko jesteś Wielka, wszystko cudnie przygotowałaś , choć fanka dyń nie jestem to Twoje mi się podobają, zwłaszcza te stroiki w dyniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz super pomysły i pięknie wszystko przygotowałaś. :)
    Jak widać, dynie można wykorzystać na różne sposoby - świetne dekoracje. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka szkoda, że jestem już mężatką, a Ty nie jesteś moją sąsiadką 🤪. Cudne dekoracje i bardzo pomysłowe. Ciepło, kolorowo i od serca. Kompozycje kwiatowe godne najlepszej florystki. Przepięknie Agatko. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, ze zabawa była przednia :) napracowałas się mróweczko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja Cię, super. SUPER, super!!!
    Ale Ty to masz różne pomysły w tej głowie. Fajnie, że Ci się chce. Dynie z betonu? No kto by pomyślał. Wszytko jak zawsze dopięte na ostatni guzik. Świetna z Ciebie koleżanka. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dynie zachwycają wszystkie i zrobiły na mnie ogromne wrażenie, ale szczególnie ten stroik na stole. Cudowne prace. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!