17.10.2022

Projekt ŚLUB

To była szybka akcja, jakieś 2 tygodnie temu, w niedzielę sąsiedzi nas zaprosili na ślub i wesele, bez zaproszeń i poprosili o ich zrobienie... do piątku najbliższego gdyż w weekend chcieli zapraszać bliskich. Szybka akcja bo lokal się nagle zwolnił hehe... pewnie niejedna z Was stuknęłaby się w głowę ale ja lubię takie wyzwania. 

W poniedziałek zamówiłam białe bazy z kopertami i taki zielony papier, Agnieszka podzieliła się ze mną grafikami za co BARDZO DZIĘKUJĘ I w czwartek przed weekendem powstało to 😀


Skromne ale ładne i eleganckie...




Pierwszy raz robiłam coś w edytorze zdjęć online i nawet mi się spodobało, fajna zabawa. A ślub za dwa tygodnie, ogarniam Winietki i podziękowania dla gości, rozpiskę stołów i takie tam.... robię to co lubię a jak jeszcze mogę komuś pomóc i sprawić radość to już w ogóle ekstra.

Ostatnio się dowiedziałam że w przyszłym roku dwie moje kuzynki planują wyjść za mąż, już zaoferowałam swoją pomoc gdyby chciały 😀

Na zachodzie Polski piękna złota jesień, grzybki rosną, dzieci korzystają ze słońca.... pozdrawiamy! 

20 komentarzy:

  1. Agatko jesteś wielka !! Świetnie Ci wyszły te zaproszenia , podziwiam że tak działasz na ostatnią chwilę, ja już chyba tak nie potrafię!!!
    Pozdrawiam i udanego wesela. Fajnie że dzieciaki w taką piękną pogodę latają po lesie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak rakieta, tempo kosmiczne ale zaproszenia eleganckie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, śliczne zaproszenia, mam nadzieję, że pokażesz też resztę prac, które robisz na ten ślub.
    Serdeczności.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zaproszenie :)
    A Ty masz niespożytą energię i wspaniale Ci wszystko wychodzi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znaleźć dla Ciebie słowa podziwu to nie lada wyczyn. Jesteś niesamowita i nigdy się nie zmieniaj. Fajnie, że młodzi doceniają Twoje zdolności. I dobrze, że los przyspieszył im nieco plany. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi no też się cieszę z takiego obrotu sprawy :)

      Usuń
  6. Kiedy, powiedz Agatko, kiedy Ty to ogarniasz? :) Wspaniale wyszły.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po nocach niestety ale jak się lubi to i czas się znajdzie :)

      Usuń
  7. Podziwiam ! Super wyszły! Bardzo ładne:) Ja ostatnio działając pod presją czasu zaliczam zazwyczaj jakieś boble,więc aż bym się bała takiego przedwsieziecia na cito i stąd mój podziw 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita i nieziemsko pracowita- takie wyzwanie wymaga przecież wiele pracy a Ty masz jeszcze dzieciaki i dom na głowie- podziwiam Cię niezmiennie:) buziaki
    Ps. zaproszenia rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!