24.10.2022

Wspólne dzierganie

 Tym razem wspolna zabawa w KTM. Bardzo lubię takie grupowe dziergania, bo i motywacja jest inna i fajnie popatrzeć ile osób tyle różnych niby takich samych ale innych, ciekawych projektów, tak też było i tym razem. 

Do wspólnego dziergania wybrałam poncho, bo bardzo je lubię i pomyślałam że zrobię takie koleżance na urodziny. Tak wygląda oryginał.


U mnie inna kolorystyka, może nie do końca przemyślana ale taka jesienna mi się spodobała.... nie zrobiłam też tych sznurków pod szyją bo jakoś mi nie pasowały...

Najpierw powstały cztery takie same kwadraty po 2 w tych samych kolorach ...


Następnie zaczęłam je zszywać według wzoru, jak zwykle zrobiłam to z błędem więc musiałam pruć...
 

Potem już zostało tylko wykończenie dołu poncza i dekoltu. I ta dam:



Szczerze to mi się podoba, nie za trudna robota a efekt fajny.... może dziewczynkom naszym kiedyś zrobię jakieś kolorowe ?! Muszę pomyśleć hihi albo na początek chrześnice swoje obdaruje 😉 7 latka powinna się ucieszyć z takiego dziergadełka 😀 wzór mam i mam nadzieję że kiedyś go jeszcze wykorzystam 😉



A koleżanka zachwycona prezentem bo już go otrzymała 😀😃🙂

Dzięki Dziewczyny za mobilizację i fajny pomysł, pozdrawiam ciepło!!!

22 komentarze:

  1. Agatko takie kwadraty ponownie wracają do łask i na pewno poncho nie jednej osóbce wpadnie w oko;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz takie ponczo widzę, świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Modne i bardzo ładne! Koniecznie wydziergaj Twoim dziewczynkom:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe, nie mogę doczekać się jak Twoje panienki będą wyglądał.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. I powstało całkiem fajne poncho. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo, już sobie wyobrażam jak Zosia, Teresa, Werka i Jadzia maszerują w tych ponchach. Trzymam kciuki za ten plan. A obecne wyszło świetnie. Super Ty jesteś, wiesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Ci wyszło to ponczo. Jak jakoś przegapiłam to wspólne szydełkowania. Doskonały pomysł na prezent i wcale się nie dziwię koleżance że zachwycona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie widziałam jeszcze takiego poncha. Fajny efekt z tych kwadratów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne poncho, Agatko.
    Uściski,
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekspresowa dziewczyna z Ciebie :) bardzo nam miło w KTM, że pomysł Ci się spodobał. Bardzo fajne wykonanie i myślę, że taki rodzinny komplecik to naprawdę dobry pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe 😀😃🙂 może jak czas mi pozwoli wydziergam co nieco 😉

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!