26.05.2021

Dzień MAMY:)

 Pierwotnie miałam pisać post z kolejnymi moimi pracami ale to nie ucieknie a dzisiaj przecież jest ważny dzień:) Dzień MAMY! Czy to biologicznej, czy adopcyjnej mamy, czy chrzestnej czy mamy jako teściowej, czy mamy swojego dzieciątka w Niebie... uważam że taki zaszczyt we wszystkich przypadkach jest wyjątkowy tak jak wyjątkowa jest nasza relacja z dziećmi:) z każdym dzieckiem inna. Ja póki co jestem mamą swoich pociech na ziemi i w niebie i mamą chrzestną dla Helenki, Franka i Franka 💜💚💜 o których pamiętam w modlitwie i przy różnych okazjach i cieszę się, że mam też gromadkę chrzestnych pociech 🙃☺️😉

Nasze dzieci odśpiewały mi sto lat rano i podarowały laurki oraz album na zdjęcia z pięknym napisem... serce się raduje😊



Nawet Jadzia przy pomocy rodzeństwa złożyła mi życzenia :) chociaż kimnęła sobie w tym czasie bo przecież ile można czekać :):):)


Wszystkim MAMOM (na przeróżne sposoby) życzę mnóstwa uśmiechu, słonecznych dni, zdrowia, sił, cierpliwości oraz radości ze swoich pociech, tych małych i tych dużych, tych blisko i tych co są daleko:) 
miłego świętowania !!!
A TU coś dla Was na dzisiejszy wieczór :)









16 komentarzy:

  1. Radosnego świetowania Agaciu :) Jadziulka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie.Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fakt to piękne święto wszystkich kobiet, ba chyba nie mam takiej która by mamą nie była w a=jakikolwiek sposób. Dziękuję Agatko za życzenia i Tobie również je składam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super laurki i świetny prezent w postaci albumu. Jadzia przesłodka i z pięknym przesłaniem powitała Cię z rana. Pozdrawiam gorąco i życzę miłego Dnia Matki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie życzenia najpiękniejsze. Mój syn zawsze mi rysował laurki. A teraz dorosły ale dzwoni i składa piękne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, wspaniała mamo, pięknie Twoje dzieciaczki uczciły to ważne święto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już kilka dni minęło, ale przecież mamą jest się przez cały rok. Niech codzienność przynosi radość i pociechę z dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!