7.05.2021

Kalendarz adwentowy odc. 5

 Dzisiaj zaprezentuję moje kolejne torebeczki i hafty do kalendarza adwentowego, który robimy cały rok w zabawie u Splocika.


W maju dwa numerki
7 a na nim cukierek
17 a na nim pingwinek 

Hafty na resztkach żółtej kanwy, o cukierkach nie ma co pisać, bo wszystko widać:) a pingwin mojego autorstwa, żeby się zmieścił na tej kanwie... szczyt marzeń to nie jest ale chyba widać co to jest 😬🙈


Torebeczki z kolei z cukierkami mojego autorstwa a pingwin gotowiec :)
 

I tym sposobem stosik rośnie i cieszy, ciekawe kogo ucieszą te kalendarze w grudniu.... miłego weekendu życzę i słoneczka :) 

16 komentarzy:

  1. Ale jesteś szybka. Świetnie wychodzą te wyszywanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pingwin Twojego autorstwa jest the best :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, zwłaszcza ten pingwinek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko zdolniacha z Ciebie. Świetnie sobie poradziałaś z tematem. Brawo !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. W kwietniu miałaś pana pingwinka i teraz panią pingwinkową. :)
    Sprytnie sobie poradziłaś, brawo. :)
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. no właśnie- kogo?
    ale będzie piękny, co już widać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowite tempo i piękne elementy do kalendarzy adwentowych.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!