24.05.2021

Projekt ślub

Dzisiaj zaproszenia na ślub mojego brata bliźniaka, w sumie kilka wzorów, kolorowo... młodym się podoba :)







I dorabiane kolejne bo możliwość większej ilości gości została dopuszczona. To już kompletny misz-masz ale w tym samym stylu.



W kolejnych ślubnych postach pokażę winietki i podziękowania dla gości oraz zawieszki na alkohol hehe :) trochę tego jest ale cieszę się, że mogłam pomoc w organizacji ich wielkiego dnia! Czeka nas wyprawa pod Kielce na ślub i przyjęcie weselne  ale czego się nie robi dla kogoś kto jest nam bliski i ważny. :)
Pozdrawiam ciepło !!!


20 komentarzy:

  1. Piękne są.My też zaproszeni na 12 czerwca.Moja ostatnia chrzesniaczka ma ślub.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna odpowiedź na prośbę. Śliczne są. Mój syn ślubuje we wrześniu, ale nie czułam się na siłach aby im pomóc. Czekam na dalsze ślubne dzieła.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Marysiu na pewno ich wspierasz i to sie liczy, mój drugi brat we wrzesniu tez ślubuje ale oni Zosie Samosie hehe wiec chociaz tu sie wyżyje artystycznie 😂

      Usuń
  3. Świetna z Ciebie siostra. Bartek ma kawałek tematu z głowy. Super inicjatywa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko przede wszystkim gratulacje dla Brata, najwyższy czas na niego zważywszy że u Was już 7 dzieci :-)
    Zaproszenia świetne Ci wyszły i fajnie , że mogłaś pomóc. Fakt worek ze ślubami się rozwiązał w końcu. Sama mam juz zaproszenia na trzy w tym roku :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ładny Aniu wysyp u Ciebie :) u nas dwa bo drugi brat we wrzesniu :)

      Usuń
  5. Agatko, piękne te zaproszenia i tym cenniejsze, że robione przez kochającą siostrę. Czekam na kolejne ślubne wytwory z albumem jako wisienką na torcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha album sie klei.... daleko mi do Twoich ale sprawia mi to radochę i satysfakcję mam taka ze hej !:)

      Usuń
  6. Super zaproszenia i fajnie, że handmade, bo mają znacznie więcej uroku, a jeszcze fakt, że zrobione przez siostrę pana młodego tym bardziej są cenne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają, uwielbiam takie nieszablonowe :) Każdy gość dostanie tylko 1 zaproszenie więc raczej o misz-maszu nikt się nie dowie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Izo :) a ze sa nieszablonowe to tez sie zgadzam hehr🤣

      Usuń
  8. świetne zaproszenia. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zaproszenia!!!Radosne i pełne uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zaproszenia i prosto z serca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!