4.05.2021

Kartki według mapki- maj 2021

 Dzisiaj zabawa karteczkowa u Ani 


Najpierw miały być wszystkie haftowane ale jak zobaczyłam dzieło Agnieszki stwierdziłam, że szybciej będzie z pomocą tego stempelka, było odrobinę szybciej ale i tak zeszło mi długo... Karteczki powstały dzięki postowi Agnieszki i jej wstawiennictwu i dzięki dobremu sercu Madzi :) za co Wam Dziewczyny dziękuję ;). 
Aniu moja interpretacja pierwszej mapki jest taka, że poza kwiatkami są motylki.. i zapomniałam o niebieskim i paskach 😬ale przez przypadek na niektórych jest🙈
Najpierw kartka dla chłopca ze stempelkiem pokolorowany przez Agnieszkę, który dostałam dawno temu.
Tu akurat niebieskiego trochę jest a w złote paski jest papier pod napisem.


I dwie prawie bliźniacze dla dziewczynek, niebieskie akcenty na motylku na pierwszej kartce i tu dziewczynka ma niebieskie oczy :)



I trzy kwadratowe karteczki razem:


Jak wyhaftowałam ten hafcik, nie pasował mi żeby go ozdobić kwiatami i czymkolwiek bo było tego za dużo więc stwierdziłam że zmienię format, żeby pustego miejsca nie było za wiele.... no i tak powstała pierwsza a potem dwie kolejne w tym formacie karteczki. Wiem, poleciałam Aniu po bandzie ale Twoja mapka była inspiracją, zamiast kwiatów są motyle :)





Drugą mapkę wykorzystałam do uniwersalnych karteczek dla dziewczynek:




Aniu i kolaż moich interpretacji obu mapek :) mam nadzieję, że Tobie tak jak mi spodobają się te karteczki :) ja jestem bardzo zadowolona z tych komunijnych i dziękuję raz jeszcze za pomoc Agnieszce i Madzi :)


Najlepsze życzenia dla strażaków przesyłam ;) tych zawodowych i ochotników :) Bo dzisiaj dzień strażaka :)  Pozdrawiam !!!

34 komentarze:

  1. Piękne kolekcja, karteczki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, bardzo mi się podobają Twoje interpretacje mapek.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko mnie też się Twoje kartki bardzo podobają. Coś sie wybierze do zabawy. A że nie wszystkie wytyczne spełnione to mały pryszcz. grunt że sie dobrze bawiłaś i jesteś zadowolona z tego co zrobiłaś. Hafcik cudny, ale fakt był chyba bardzo pracochłonny.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się Twoje kartki Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hihi. Ja dzisiaj też się tak rozpędziłam z tymi kartkami, że wytyczny kolor niebieski i paski dopiero zobaczyłam jak skończyłam kleić. A cały czas patrzalam przecież na tą mapkę. No cóż z lupą Ania będzie szukała tych szczegółów. To taki gratis od nas dla Niej. Zakręcone jakieś my, to chyba ten wiatr tak nam nakręcił w głowach. 🤣Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa chyba tak zwłaszcza u nas wietrzysko urywa łepetyny 😬 coz następnym razem musimy uważniej patrzeć na mapki 🙈😂😬

      Usuń
  6. Jak zawsze Twoja wyobraźnia wygrywa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agotko, świetne kartki :-) Dajesz radę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kartki. Nie mogę się napatrzeć, naprawdę oczarowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuś i znów tyle tego powstało... Ty Agatko jesteś jednak niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No wystarczy że mnie dwa dni nie ma i już nie mogę za Toba nadążyć :) Fantastyczne te karteczki zrobiłaś, brawo Ty :) !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe oj Agnieszko nie przesadzaj Hihi :) dziekuje raz jeszcze za pomoc 😘

      Usuń
  11. Karteczki wyszły prześlicznie:)Cudowna gromadka:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki i jak zwykle sporo ich. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko jak zwykle świetnie sobie dałaś radę z wytycznymi Ani- wszystkie kartki są świetne!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Pracuś z Ciebie Agatko, stworzyłaś świetne karteczki! Dziękuję za skorzystanie również z mojej mapki.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne karteczki. Komunijne zachwycają. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, jest kolorowo i wg mapek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie są śliczne :) Bardzo lubię twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!