30.04.2021

Niebieskie rączki nr 129 i nóżki nr130

Dla małego Franusia, czwartego dziecka Joli i Grzegorza z Warszawy:) 



Szukałam długo na blogu metryczki którą wyszyłam dla Stasia, starszego brata Franka ale niestety bezskutecznie, więc poprosiłam rodziców chłopców o zdjęcie metryczki i ją tu zamieszczam na pamiątkę, żeby znowu mi nie zginęła bo chyba jej nie pokazywałam na blogu ... a komputer mi padł więc póki co baza metryczek nie jest dostępna....


Słonecznej i ciepłej majówki Wam i sobie życzę :) Pozdrawiam ;)

14 komentarzy:

  1. Twoje metryczki są the best, Agatko.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zarówno te maluchy jak się rodzą jak i Twoje metryczki. Pozdrawiam. I również miłej majówki życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te hafty z metryczek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę sa i nóżki i rączki. Będzie komplecik. Fajnych masz tych znajomych , wszędzie dużo dzieciaków to i metryczek mnóstwo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To są bardzo ładne metryczki i piękne pamiątki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niepowtarzalne sa te Twoje pamiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne pamiątki wyszyłaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!