8.04.2021

W czerwieni nr 250 i 251

 Dzisiaj ostatnie z motywem jajek słoiki, tym razem w duecie, ta sama serwetka na różnych sloikach ... miałam w planie przemalowanie nakrętki ale wiecie, że nie mam czerwonej farby?! No szok! Ale cóż, uznałam, że tak też jest nie najgorzej :) oczywiście słoiki poszły w świat, te wypełnione ciasteczkami świątecznymi w kształcie baranków, zajączków i motylków :)





Z racji kolejnej okrągłej liczby słoików, kto chciałby przygarnąć kolorowy słoiczek to proszę o info w komentarzu;) 

Dzisiaj u nas kolejny pochmurny dzionek, w nocy straszna zawierucha była.... taka trochę jesień.... czekam na słonko :) pozdrawiam mimo pogody bardzo serdecznie i ciepło :)

21 komentarzy:

  1. Urocze i w naszych narodowych barwach :) no to ja zacznę słoiczkową kolejkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 250 słoików. No to naprawdę szacun. Ja tą zawieruchę chyba przespałam, bo nic nie słyszałam. Słoiczek dostałam od Ciebie na Wielkanoc ale mimo to ustawie się w kolejce jeśli mogę?

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne słoiczki:)
    Dostałam już od Ciebie słoiczki, ale bardzo chętnie przygarnęłabym taki w czerwieni - bo to "jedynie słuszny kolor" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czerwono mi :) Zanim będzie zielono ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, te wieczka pasują do serwetek i słoiczki są super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Uwielbiam czerwień, więc też w kolejce stanę :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te słoiki to już Twój znak rozpoznawczy. I tak jak pisałam doskonałe opakowanie na drobne prezenty. I te dwa czerwone urocze. Niestety u nas pogoda taka sama dokładnie jak w przysłowiu "kwiecień plecień...."
    Pozdrawiam Agatko

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się nadziwić kiedy Ty to wszystko robisz. :) Śliczne słoiczki, też ustawiam się w kolejce, bo sama takich nie potrafię zrobić.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązy pięknie pasują do czerwieni! Twoje słoiczki świetnie wyglądają w każdym kolorze i wzorze 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. A wydawało się, że czerwień to raczej na zimowe święta. A tu proszę, z jajami też jej dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!