13.04.2021

Różne

Dzisiaj skromnie bo dwie karteczki na różne okazje, co prawda mam w planie kolejne ale nie wiem kiedy powstaną....

Pierwsza marcowa jeszcze na urodziny koleżanki znad morza:) 


Druga też chyba marcowa bo dokładnie nie pamiętam, na rocznicę ślubu naszej rodzinki znajomych, też mieszkańców naszej wioski :)


Jestem spóźniona z jednymi życzeniami na 
I Komunię i mam takich komunijnych kilka w planie ale teraz mam takiego maluszka przy sobie, który jest dla mnie ważniejszy niż tworzenie więc powstaną kiedy mi Jadzia pozwoli .... ciepło Was pozdrawiam :) wraz z Jadzią i resztą ekipy :)







25 komentarzy:

  1. Maluszek najważniejszy a blog to nie obowiązek tylko przyjemność. Jadzia cudna chyba już uśmiechnięta jak reszta ekipy. Uśmiech mają wrodzony. Pozdrawiam gorąco i buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe taaa wyssany z mlekiem matki 😂 tak to prawda ze blog to przyjemność wiec nie chce nic robic na sile, usciski !

      Usuń
  2. Jaka Jadziunia jest słodka... :)
    Karteczki super Agatko, ta ślubna - piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko zgadzam się z Sylwią :)). Nic na siłę. Masz maleńkiego skarba i to on wymaga teraz najwięcej uwagi :). Śliczne imię wybraliście :). Moja kochana mamunia też jest Jadzia :))).
    Piękne kartki zrobiłaś!
    Buziaki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi :) to faktycznie imie sliczne, tez królowa Polski była Jadwiga :)

      Usuń
  4. Kartki kartkami, ale Jagusia skradła cały post, no jaka słodycz do zacałowania :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla Maluszka! Ale słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki ładne, ale Jadwisia śliczna :)
    Zdrówka życzę dla całej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kartki jak zawsze fajne, ale dzisiaj Jadwisia skradła post. Cudna jest <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartki śliczne.
    Jadwisia jest najważniejsza pozdrawiam cieplutko i życzę Całej Twojej Rodzinie Wszystkie Dobrego.
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadzia słodka i do schrupania.
    A karteczki super, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna panienka :)
    Karteczki ładne, ale jak pokazujesz Jadzię to wiadomo kim się będziemy zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko karteczki cudne ale przy Jadzi blakną. Słodziak z niej straszny. Niech się zdrowo chowa.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. no i maluszek skradł wpis, słodkie maleństwo, kartki pięne. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!