22.04.2021

W niebieskościach nr 128

 Po długiej dwumiesięcznej przerwie kolejna metryczka, tym razem dla chłopca spod Warszawy :) Stasia :) brata Kornelii i Agatki, które także mają ode mnie metryczki :)


Duże opóźnienie w haftowaniu mam ale ucieszyłam się tą wiadomością bo wcześniej nie wiedziałam, że Staś ma przyjść na świat ... 


Znalazłam obrazek św. Stanisława więc drobna poprawka nastąpiła :)


Witam na świecie Okruszku i gratuluje Rodzicom Natalii i Marcinowi :):):)

Pozdrawiam !!!


22 komentarze:

  1. Jaki słodziak, sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ładny mi okruszek... Kawał chłopa z tego Stasia. A metryczka jak zawsze cudna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te maluchy. Metryczka ekstra. Niebiesko - Biała, świetnie dobrałaś kolory.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne maleństwo obdarowane :) Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodki Stasiulek. A Twoja metryczka jak zawsze wspaniała, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna metryczka Agatko, a maluszek no przekochany!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko pięknie(jak zawsze) chyba haftujesz je już z pamięci?
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, Reniu nie zaprzątam sobie tym pamieci 😬

      Usuń
  8. Prześliczna metryczka, jak i wszystkie poprzednie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!