9.04.2021

Kartki według mapki 2021- kwiecień

 Ania zaproponowała w tym miesiącu kolejne ciekawe mapki swoje kartki wykonałam jeszcze przed pojawieniem się Jadzi...

Tym razem zaszalałam ale miałam duży problem z tym guzikiem, jakoś mi do niczego nie pasował więc jest jak jest ale kartki urodzinowe dla chłopców to już do wakacyjnych jubilatów zrobione :) chociaż wiosną mam ich najwięcej :) no i guziki takie zwyklaki... innych nie posiadam ....

Ruszamy zatem od drugiej mapki 





















I pierwsza mapka











Nie uwierzycie... aż 30 kartek wykleiłam 🙈 to mój rekord i raczej go nie pobiję hehe :) ale za to mam kupkę kartek gotowych do wysyłki:) 


Miłego weekendu i Pozdrowionka ślę !!! :):);)

32 komentarze:

  1. Nie. No szczęka mi opadła.
    30 kartek, to masz zapas. Super. A mi się wydaje, że ten guzik jest świetną ozdobą i pasuje wszędzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko jesteś niesamowita z tą ilością. Podziwiam Cię ale tak w zasadzie to liczy się pomysł. Połowę miałaś już w mapkach a reszta super sobie to wymyśliłaś .
    Cieczę się niezmiernie że na Ciebie zawsze mogę liczyć w tej zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi taaak bawię sie nadal :) i dzieki za motywacje :):):)

      Usuń
  3. Zbieram szczękę z podłogi :) - taki hurt!
    Świetnie sobie poradziłaś z tym guzikiem.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilość powala. No naprawdę.
    A guziki fajnie dopasowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za jedną nie potrafię się zabrać, a Ty masz 30...
    Super kartki! Ostatnio motywy folklorystyczne mi się podobają, ale nie miałam na nie pomysłu - pozwól, że pomysł od Ciebie odgapię.
    Uściski dla Was wszytskich

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, toż to rekord prawdziwy. Ale wcale się nie zdziwię, jak go kiedyś pobijesz:)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) dzieki ze we mnie wierzysz Małgosiu ale watpie...:)

      Usuń
  7. No masz... hihi.. kto jak nie Ty z takim hurtem? Kapitalne karteczki wyszły, szczególnie te z dinusiami mi się podobają :D Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko jak zwykle zaskakujesz i zadziwiasz, nie mówiąc o tym, że zawstydzasz ilością przygotowanych prac:)
    buziaki i wielkie podziękowania za pamięć i wsparcie❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! 30? Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wim jak ten czas rozciągasz, Twój jest na pewno z gumy :) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ło matko!!!Wiem, że u Ciebie jest zawsze hurcik kartkowy, ale ten to już HURT! Pięknie wkomponowałaś guzik i kryształki 😀

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te wszystkie karteczki , a ilość bardzo zadawalająca.... Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. łał ale hurcik ślicznych karteczek stworzyłaś :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są super :)
    Chyba masz gotowe karteczki dla wszystkich kolegów synów ;) Czy w ogóle sypiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O jaki ładny hurcik. Fajne karteczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!