16.04.2021

Kalendarz adwentowy odc. 4

U Splocika trwa nadal zabawa w tworzenie kalendarza adwentowego. Jakoś mi zeszło w tym miesiącu z wiadomych powodów, ale małymi kroczkami do przodu, jak to się mówi.

W kwietniu mamy wykonać dwa zadania na woreczku/pudełku/torebce pod numerem 2 ma się znaleźć ptaszek. U mnie w czapce zimowej i kozakach :)


A na numerze 3 miała się znaleźć babeczka i u mnie babeczkę trzyma na ręce z gałęzi bałwanek :)


I obie torebeczki razem, jedna jest zawiązana tasiemką a drugą zamknę może klamerką.... Czas pokaże :) 


Poniżej wymagane wytyczne w odsłonie haftu krzyżykowego, ptaszek to pingwinek :)


 i babeczka jak widać :) na resztce czerwonej kanwy... jeszcze mam ich trochę więc pewnie wykorzystam przy tym projekcie :)


I duet razem


Za wzór babeczki dziękuję Ani, mimo, że u mnie same kontury to skorzystałam i mam zamiar wyszyć kolejne bo są świetne!

Pozdrawiam ciepło i czekam z niecierpliwością na kolejne wytyczne:) i życzę miłego i chociaż odrobinę cieplejszego weekendu bo u nas zimno i mokro .... pa!




17 komentarzy:

  1. Piekne prace, jesteś szybsza od wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Agnieszko przesadzasz a to domena ogrodników przeciez :)

      Usuń
  2. I kolejne torebeczki w odpowiednim czasie ucieszą dzieciaczki - super!
    Pozdrawiam serdecznie Was wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace, będą fajne dwa kalendarze adwentowe. Brawo Agatko super, że dajesz radę z tymi zabawami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. I kolejne elementy gotowe. Fajne te wyszywane ale pomysł na bałwana z babeczka w ręce ekstra. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, no poszłam moze na łatwiznę ale jego miałam pod ręka wiec skorzystałam :)

      Usuń
  5. Agatko, kalendarze coraz piękniej się rozrastają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprytnie wkręciłaś w bałwanka w przekazanie babeczki.
    Pingwinek... hmmm nie tego ptaszka miałam na myśli, ale... w końcu to też ptaszek. :)))
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :) czyli nie zawsze wybieramy co masz na mysli Splociku ale rodzaju ptaszka nie podałaś :) Hihi :)

      Usuń
  7. Agatko podziwiam jak zawsze :) śliczne hafciki i kalendarz zapowiada sie pięknie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te hafciki, że Ty kochana wciąz znajdujesz czas na swoje pasje... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrzebuje tego dla równowagi psychicznej Hihi :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!