15.04.2021

Przepis na i święta na okrągło- kwiecień 2021

 Dzisiaj kolejny przepis u Uli jako lift jej matki i wymagania targowe Inki I ruchomy tag :)



Ula na karteczce miała rogatego barana, który nijak mi pasował do moijej świątecznej kartki. Więc u mnie inny rogacz, jeleń i to właśnie na ruchomym tagu, co widać na zdjęciach. Domki i zębatki wycinałam sama, zamiast kwiatków są gałązki choinki :)




Może kiepski lift bo nawet kształt kartki inny ale chciałam połączyć jak zawsze te dwie zabawy razem, co nie było łatwe....
Dzięki za ciekawe pomysły i kolejny miesiąc wspólnej zabawy, pozdrawiam !


20 komentarzy:

  1. No ja Cię. Jesteś lepsza niż te wszystkie wycinarki. Świetne domki i zębatki. Sama kartka bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe🤣 powiedzmy ze jakos dałam rade Hihi 😊 Kiedys duzo operowałem nożem do papieru wiec jakaś wprawę mam☺️ Dzieki za ciepłe słowa Sylwio ☺️

      Usuń
  2. Domki fantastyczne! Piękny pomysł na kartkę z ruchomym tagiem😀 Jeżeli chodzi o lift, to popłynęłaś bardziej niż ja 😆😆😆 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nooom 🤣 a kto mi pływać zabroni, no nie?! 🤣

      Usuń
  3. Agatko ważne ze próbowałaś a to najważniejsze. Świetna kartka wyszła . Jest rogaty i są domki i koła zębate!! Brawo że udało Ci się połączyć obie zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, po co maszynka Big Shot, skoro masz taki talent do wycinania - te domki są perfekcyjne. A cała kartka bardzo mi się podoba.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi no krzywizny widac ale to przeviez rękodzieło :):):)

      Usuń
  5. Świetne domeczki, Ty to potrafisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Domki super, a tag się przyda na miły dopisek może? :))

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie sie podoba- świetna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca! Cieszę się, że spróbowałaś zmierzyć się z tym wyzwaniem :) dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, polaczyc dwa wyzwania, to nie lada wyczyn... ale jak sprytnie sobie z tym poradzilas ❤ Dyndajacy tagus od razu informuje o naszej wspolnej zabawie ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!