27.05.2021

Zrobione z mamą-maj 2021

 Prawie zapomniałam a przecież pora na kolejną odsłonę zabawy z dziećmi w KTM gdzie inspiracją na maj jest majowe słońce i deszcz :) U nas więcej deszczowych dni było...


Pod koniec kwietnia jeszcze urodziny obchodzi nasza najstarsza córcia Zosia, w tym roku tort razem z babcią która też jest Mamą ale moją Haha :) przygotował Karol :)


Nawet projekt sobie tortu zrobił ma kartce :)



Na początku maja ochrzciliśmy naszą Jadzię.


Po chrzcie miał urodziny mój M i wspólnie z dziećmi przygotowaliśmy smakołyki na wspólne świętowanie :) babeczki  z kremem wykonane przez Karola:)




I babeczki o różnych kształtach 


Tarta z budyniem i galaretką, ja zrobiłam bazę, resztę dzieci ;)



Pizza a dokładnie dwie, tylko zapomniałam drugiej zrobić zdjęcie, zrobili Karol z Jasiem


A tu już ich standardowe prace z kartonu w wykonaniu chłopców :)



I Pawła cytrusy z pestek 



I rozpoczęliśmy i skończyliśmy kolejne 1000 puzzle.  Prezent urodzinowy Pawła:)





I zaczęliśmy kolejne, tym razem 3000, taka drobizna.... 😬



Prawie połowa jest


A Wera swoje namiętnie układa :)


Korzystaliśmy ze słońca i byliśmy na wycieczce nad naszą rzeką Odrą


A jak słońce się w końcu pojawiło to i tulipany  i inne kwiaty nareszcie zakwitły :)








Robiłyśmy wspólnie z dziewczynkami racuchy



Zrobiliśmy sobie z chłopcami zdjęcia na konkurs do biblioteki żeby wpisać w siebie książkę :) i zostaliśmy nagrodzeni, najlepszy jest kubek hehe :)




A tu już praca na konkurs o pszczołach, u nas niby jabłoń, zrobiona przez Karola,  pół kwitnie, na kwiatach pszczoły, które je zapytają i dzięki czemu są owoce, które są na drugiej połowie drzewa.... ul, zrobiony przez Jasia, i takie miejsce z rurkami jako domy dla zapylaczy, no i pszczoły z przezroczystymi, przestrzennymi skrzydełkami ( moja i Jasia robota) :) bardzo przyjemnie się tworzyło, to praca rodzinna :)








I nagroda za naszą pracę ;)

A tu bułeczki polecane na blogu KTM :) i ja tez polecam tylko u nas z sezamem bo nie miałam czarnuszki ... A w środku dodatkowo kukurydza i jajko na twardo :)


Konstrukcja Jasia


I wygrana w zabawie książkowej w KTM-dziękuję ;)


Pozdrawiamy Was z wesołą ekipą!!! Tu bez Pawła bo indywidualista nie chciał pozować :)






28 komentarzy:

  1. Ale dajecie czadu :) Zosieńko najlepszości same dla Ciebie, a wszelkie łaski Boże szczególnie dla Jadziuni z okazji Chrztu Św. :) Agaciu paczka czeka na ciebie od wczoraj w paczkomacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Agnieszko za wszystko, wiesz ze cos z meilem znowu mam nie tak😬🙈

      Usuń
  2. Niesamowicie.Ale się dzieje.Karol to Twoja prawa ręka.Wszystkiego najlepszego dla wszystkich solenizantow.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Was zawsze się dużo dzieje. Serdeczności dla Zosi i Jadzi. Gratulacje dla Karola za cudowny tort i babeczki. Fantastyczny team tworzycie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki by długi wpis nie był, zawsze mi szkoda, że już koniec 🙂.Pomysł na wpisanie w siebie książki to przebłysk geniuszu!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny czas za Wami. Mimo tego, że pogoda nie zawsze dopisywała. Prace z pszczołami cudne, brawo za te pomysły. Gratuluję wygranej. Jadzia przesłodka w białej sukienusi. Ekipę masz zgraną. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, u Was jak zawsze wesoło, rodzinnie i twórczo. No i smacznie:) Pomysł na pisanie się w książkę zasługuje na Nobla.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja lubię oglądać i czytać o Waszej wielkiej rodzince, Oj dzieje się i mam nadzieję że będzie nagroda. A wiesz co mnie najbardziej zachwyciło :-) Ty w roli zakonnicy. Świetny pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja zakonnica.... no ciekawa sprawa ciekawa faktycznie :) dzieki Aniu za ciepłe słowa :)

      Usuń
  8. Agatko, zadziwiacie pomysłami. Dzieci masz bardzo zdolne i kreatywne. Musi być u Was w domu wspaniale i wesoło. Buziaki dla Waszej zgranej ekipy

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo twórczo i jeszcze tak różnorodnie! Zdolną masz tę ferajnę.

    A stópka spod sukienki chyba najbardziej rozczula.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe chwile razem spędzacie 🥰tort, babeczki i inne kulinaria-mistrzostwo! Portrety mnie urzekły! Dzieki za udział w naszej klubowej zabawie😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak widać pogoda nie ma dla Was znaczenia. Kolejny twórczy, apetyczny, barwny, a przede wszystkim rodzinny miesiac za Wami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, dni Wam muszą mijać w ekspresowym tempie, bo tyle się dzieje, że u innych starczyłoby na rok;) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że książki dotarły. Brawo dla dzieciaków ciągle aktywni. Zazdroszczę ogrodu, chętnie bym pogrzebała ale ja mam tylko parapet. Pozdrawiam was i gratuluję zdobytych. Uściski do dla całej gromadki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulipanki cudne, słodkości smakowite i fantastyczne wspólne zabawy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!