28.03.2022

Kalendarz adwentowy- marzec 2022

 U mnie dzisiaj wytyczne do marcowych wymagań Splocika w zabawie tworzenia kalendarzy adwentowych przez cały rok:)


Lubię tą zabawę bo uwielbiam tworzyć kalendarze adwentowe i podarowywać je dzieciakom. Chociaż i dla dorosłych kilka poczyniłam :) w tym miesiącu pod numerem 11 miały się znaleźć dwie rękawiczki, pod 16 pączek, u mnie donat z dziurką a gdzie 21 numer jest osiołek :)


A tu wersja papierowa 


Widziałam przed chwilą u Splocika, że już są wytyczne na kwiecień, zaraz pobiegnę zerknąć co ciekawego nam Organizatorka wymyśliła :) tymczasem dobranoc !

14 komentarzy:

  1. Cudnie wszędzie osiolki są przesłodkie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem że ten osiołek to mnie prawie o zawał serca przyprawił, nigdzie nie mogłam znaleźć odpowiedniego wzoru. Tobie jak widać się udało i jest świetny chyba najbardziej mi się podoba z całej trójki .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak Aniu nie było lekko to fakt ale sie udało go znalezc, mnie natomiast nie udało sie znalezc dwóch rękawic wiec stworzyłam je sama :)

      Usuń
  3. Świetnie poradziłaś sobie z motywami, a szczególnie z osiołkiem, który chyba wszystkim sprawił niemały problem.
    Jednak jaka to satysfakcja, gdy trud zostanie pokonany i zakończony sukcesem. :)
    Haftowany osiołek w wersji portretowej jest uroczy, a w mikołajkowym przebraniu w wersji papierowej przywołuje uśmiech na twarzy. :)
    Twój link i fotki dodałam do wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Osiołek pierwsza klasa :). Reszta takoż

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, super hafciki i nie będę chyba oryginalna pisząc, że osiołki najpiękniejsze.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne hafciki. Osiołek urokliwy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!