21.03.2022

SAL z Coricamo zakładka numer 3

 I ostatnia zakładka w TEJ zabawie.


Taka mocno tematyczna :) ale optymistyczna i bardzo pogodna :)


Podszyta różowym filcem, chociaż turkusowy pasowałby bardziej, nie posiadam takiego ....



Zakładki wyszły ładnie i ciekawie, na żywo bardziej mi się podobają ;) A w środę przekaże je w dobre ręce :)



Dzięki Dziewczynom z KTM za wspólne wyszywanie, ogólnie jestem zadowolona, bo pierwszy raz tym sposobem ze sztywniakiem zrobiłam zakładki, no i wzorki fajne..ale niektórymi wymaganiami dałyście czadu!

Ostatnio mnie tu mało....nie to że nic nie działam rękodzielniczo, wręcz przeciwnie ale nawet czasu mi szkoda na pisanie postów bo mam haft na tapecie na wczoraj i powoli mam go dość🙈 ale jak to mówią, sama jestem sobie winna.... o tym wkrótce :)

Pozdrawiam ciepło, w końcu dzisiaj pierwszy dzień wiosny ☺️

16 komentarzy:

  1. Agatko cudne zakładki- wszystkie ! ale te jaja są wyjątkowe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. No, a Ty też zaskakujesz. Że na dzisiaj masz już posty z trzema zakładkami. Fajnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ta zakładka z jajkami wyszła Ci super. Bardzo dobrze się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne wszystkie ! Jajeczkowy motyw na zakładce jest oryginalny i niespotykany! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Ewo, bardzo oryginalny ale ciekawie to wyszło :)

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają. Trudno byłoby wybrać ulubioną choć chyba ta czerwoan...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu ale Ty to zakładkowa specjalistka Agato jestes wiec wymiękam 😆

      Usuń
  6. Z różowym filcem też jest pięknie. Wszystkie trzy są cudne!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta z pisankami najpiękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszły te zakładki!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!