29.03.2022

Przepis na...- marzec 2022

 Zabawę u Uli znacie, dzisiaj kolejny odcinek..


Wybrałam kwiaty, koronkę i żółty:)




Kartki, jak co miesiąc nadal na płycie pilśniowej, kwiaty mojej produkcji :)


Odchwaszczałam dzisiaj żywopłot z grabów zasadzony w zeszłym roku, więc to taki zalążek żywopłotu i jestem załamana. Większość sadzonek podgryzła nornica, chyba nornica, bo jest dużo korytarzy pod ziemią i roślinki bez korzonków.... macie jakieś doświadczenie z tym gryzoniem jak go zwalczyć ?! Będę wdzięczna za sprawdzone rady:) pozdrawiam!!!

16 komentarzy:

  1. Śliczne kartki! Z nornicami mam podobny problem, próbowałam już różnych praktyk i nic nie pomogło niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki.Moze na patyki dać butelki plastikowe, trochę szumu narobią, wrzątek w korytarze wlac ? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki wyczarowałaś. :)
    Nornic nie miałam, ale krety karbidem straszyłam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na nornice niestety nie pomogę, bo ja w tych tematach lewa :-)co do kartek to fajnie Ci wyszły na tych płytach. Jednak u rękodzielniczki nic się nie zmarnuje :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda, wszystko sie przyda :) te deseczki od brata, nawet on o nas pomyślał zeby nam je przynieść bo wiecznie cos robimy 😅

      Usuń
  5. Śliczne słoneczne karteczki :) u mnie na balkonie nic nie ryje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha alez jestes dowcipna Agnieszko 😂 zazdroszcze zatem 🤪

      Usuń
  6. Piękne karteczki, Agatko. W sprawie nornicy niestety jestem laikiem:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki Agatko :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!