21.03.2022

SAL z Coricamo zakładka nr 1

 Dzisiaj trzy posty w których po kolei pokażę wyszywane w zabawie zakładki. Takie są wymogi, nie podoba mi się to ale cóż....więc moja prośba żebyście po tym poście przeczytały dwa kolejne żeby dobrnąć do końca tej historii...


Zakładki wyszyłam dawno ale nie po drodze nam z maszyną ostatnio. Najpierw wszystkie trzy z przygotowań przed podszyciem filcem i przed podklejeniem sztywniakiem krawieckim. Dziękuję Ani, blogowej koleżance za podpowiedzi zakładowej ekspertki :)


A tu w trakcie szycia, tylko pierwsza poszła gładko, w pozostałych nitka mi się co chwilę urywała😬🙈


A tu gotowa zakładka, od spodu czerwony filc.





24 komentarze:

  1. Super. Sobie poradziłaś x3. Trzymam kciuki za wygraną. Ja jeszcze swoją dłubię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu nie chodzi o wygrana ale o zabawę:) mobilizacja, wspolne wyszywanie i podglądanie, to jest fajne :) dzieki Sylwio!

      Usuń
  2. Hihi, a ja podklejam zakładki odkąd maszyna odmówiła mi współpracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwie sie ale mysle ze te szyte sa trwalsze i mozna przeprać delikatnie ....

      Usuń
  3. Wspaniala zakładka, , haft sl7czny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygraj :) świetna zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielkie brawa! Mimo niewielkich kłopotów zakładka prezentuje się rewelacyjnie!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna zakładka, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zakładki. Od razu czytanie będzie jeszcze większą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i oryginalna zakładka. Bardzo mi się podoba wzór na niej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, pięknie wykończenie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakładki, ja wciąz się zastanawiam kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... wiesz jak to jest Lidziu, jak sie cos lubi robic to czas sie znajdzie ;)

      Usuń
  11. Cudna zakładka,marzy mi się taką wyhaftowana zakładka,ale ja nigdy nie mam czasu na takie maleństwa....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!