7.12.2016

bombki na płasko

Po psikusie bloggera z poniedziałku, który zamieścił jednego dnia moje dwa posty (pewnie to moja nieuwaga), zrobiłam dzień przerwy i jestem dzisiaj. A dzisiaj nasze bombki na płasko ozdobione metodą decoupage z małą pomocą krasnali (czasem wolałabym tej pomocy nie mieć ale co tam, może kiedyś po mnie przejmą pałeczkę rękodzieła :)


Byli jeszcze dwaj krasnale, pomagali przy pierwszym etapie malowania na biało ale nie robiłam zdjęć bo czuwać trzeba było nad farbą :)










 
 








Są bardzo duże, do zwykłej koperty się nie zmieszczą wraz z życzeniami więc podaruję je najbliższym, których będziemy odwiedzać w święta, część też poleciała na kiermasze świąteczne. Przyznam się Wam, że na początku się na nie złościłam, zwłaszcza jak chłopcy "popsuli" mi trochę tego co już zrobiłam, na szczęście dzięki paście śniegowej udało się zatuszować braki serwetkowe :) I wyszło ładnie, zwłaszcza te właśnie ze śniegiem mi się podobają :) a Wam ???

Pozdrawiam ciepło i słonecznie, bo u nas złota jesień dzisiaj !!!


23 komentarze:

  1. Łał! Świetne! A jak jest się tak twórczym to i dwa posty dziennie można pisać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha Aniu, oj tak twórcza to raczej nie jestem :) hihi, DZIĘKI i ściskam !

      Usuń
  2. Jakich masz małych pomocników, choć to prawda bardziej szkodzą, niż pomagają, ale bombki przepięknie wyglądają i nie widać żadnych niedociągnięć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, Agatko!
    Ta pasta śniegowa rzeczywiście dodaje uroku, a i co nieco potrafi zatuszować ;)
    Pomocników masz super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie Iwonko to że tuszuje to jest najlepsze hehe :)

      Usuń
  4. Agatko w sam raz na naukę decu u Renatki Walczak- nie zgłaszasz?
    Cudnie wyszły 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ??? Nie bawiłam się ta, u Renaty ! dzięki Anitko!

      Usuń
  5. Agatko,ale nie możesz się gniewać na pomocników bo przez ich "pomaganie" musiałaś użyć śniegu co jeszcze bardziej ozdobiło. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się nie gniewam Marzenko :) ściskam :)

      Usuń
  6. Agatko świetne są, tez troche takich zrobiłam a ta serwetka z bałwankami to u nie numer jeden :-)
    Krasnale dzielnie pomagały :-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, mieć takich pomocników to sama radość i prawdziwe szczęście. Co tam ewentualne niedociągnięcia, wcale ich nie widać, a efekt jest wspaniały!
    Ściskam mocno całą gromadkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy Gosi za miłe słowa i również ściskamy !

      Usuń
  8. Też ma takie jeszcze w planie :) ja mam jedną pomocnicę, która czasem doprowadza mnie do szłu..., i pewnie wiele rzeczy zrobiłabym bez niej szybciej, ale niech się uczy :)
    Pięknie CI wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolekcja! I nic nie popsuli, tylko pokazali mamusi jak będzie lepiej:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne bombki, nietłukące się w sam raz dla Krasnali! Super pomysł na świąteczne podarunki. Moje Krasnale jeszcze nie pomagają, ale wszystko muszą zobaczyć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) przyjdzie i czas na Twoje maluszki, dużo frajdy jest z takiej wspólnej twórczości, oczywiście dla obu stron!

      Usuń
  11. Jak to mówią: nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Dzieci może i troszkę przeszkadzały, ale za to jaki efekt końcowy.... jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, to się nazywa twórczość:))Podziwiam:) Dziękuję za udział w moim candy, zapraszam wkrótce na wyniki, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko! Przepiękne Bombeczki, A Twoje Krasnale są Cudowne- Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!