19.12.2016

podsumowanie rocznych zabaw

Zabaw w karteczki, głównie świąteczne na Boże Narodzenie.U Ani, Inki, Kasi-choinka2016 i u Uli :)
Wymyśliłam sobie że zrobię po jednej karteczce na każdy miesiąc z tematów, które dziewczyny nam dawały, połączone 4 w 1, bo na każdej też krzyżyki, wedle wymogów Kasi...

STYCZEŃ: choinka u Ani, choinka i czerwony u Uli i wianek u Inki plus krzyżyki u Kasi


LUTY u Ani bałwan, u Uli bombka, u Inki bombka i okienko i krzyżyki u Kasi
i jest bałwan w okienku z ruchomymi płatkami śniegu na dodatek :)


MARZEC u Ani prezenty, u Uli kokardka, u Inki światełka i krzyżyki obowiązkowo u Kasi.


KWIECIEŃ to u Ani zima, u Uli gałązka choinki i nietypowe kolory u Inki oraz krzyżykowo u Kasi
problematyczne tematy do połączenia ale jest, te nietypowe kolory to połączenie czerwonego i różowego i białe gałązki choinki.... nic lepszego nie wymyśliłam....


MAJ to z Anią mikołaj, z Ulą czapka elfa a u Inki w innej technice i niezmiennie u Kasi krzyżyki
i u mnie Mikołaj w czapce elfa (sama przerobiłam wzór mikołajka) a na obrzeżach rameczka z zielonych mikrokuleczek (nie stosowałam  ich jeszcze do kartek więc technika inna jest). Szczerze, to jestem bardzo zadowolona z tej karteczki, prosta, delikatna i urocza :)


CZERWIEC to u Ani ostrokrzew, u Uli gwiazdka a u Inki metalowy element, no i u Kasi krzyżyki
Metalowe to mini nakrętki na śrubki, przyklejone na gwiazdkach:)


LIPIEC dzwonek u Ani, aniołek u Uli, wg kursu u Inki i krzyżyki u Kasi
prosto zwięźle i na temat, voila


SIERPIEŃ u Ani świeca, u Uli guzik i z humorem u Inki wraz z krzyżykami do Kasi
najwięcej problemu ta kartka mi sprawiła i jest trochę naciągana....bo z humorem ma być ten niby gwiazdkowy mikołaj... czy jest ??? zostawiam to Waszej ocenie. Tą kartkę ukończyłam w sobotę i jest to moja ostatnia kartka na Boże Narodzenie zrobiona w 2016 roku. A popatrzcie na zdjęcie w trakcie haftowania, jak fajnie kropeczki z kanwy dopasowały się jako oczy i nosek mikołajka :)

WRZESIEŃ to renifer u Ani, śnieżynka u Uli, mediowo u Inki i krzyżyki u Kasieńki
Te śnieżynki wyhaftowałam we wrześniu jak był temat u Uli ale mi się zapodziały przy robieniu karteczki i znalazłam je pod tapczanem jak ostatnio sprzątałam....
(tak, wiem trzeba tam częściej sprzątać hehe... no ale nie ma tego złego ...!!!)


PAŹDZIERNIK to skarpetka u Ani, poinsecja u Uli, coś naturalnego u Inki i krzyżyki u Kasi
naturalny jest biały pieprz w środku poinsecji :)


 LISTOPAD to ptaszek u Ani, zwierzak (nie rogacz) u Uli, dzieci i sanki u Inki i krzyżyki u Kasi


GRUDZIEŃ "róbta co chceta" u większości, u Uli trzy elementy z pozostałych miesięcy :)
U mnie choinka i czerwony ze stycznia, śnieżynka z września i poinsecja z października


Poniżej wszystkie grudniowe karteczki, 12 sztuk !


banerki dziewczyn:
ULI                                   INKI




i KASI, TU grudniowe prace, zajrzyjcie koniecznie, bo jest co podziwiać !


W ciągu całego roku zrobiłam ponad 150 kartek, nie wiem dokładnie bo część już podarowana, mam teraz ich 150 bo 138 na tych zdjęciach i te 12 powyżej z grudnia.




Aniu, Inko, Kasiu i Ulo- BARDZO WAM DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ !!!
za Wasze wspaniałe pomysły, mnóstwo czasu włożonego w przygotowywanie i podsumowywanie naszych comiesięcznych twórczości i za to, że wymyśliłyście te zabawy, dzięki Wam wykonałam wiele wspaniałych kartek, które pewnie, gdyby nie WY, w ogóle by nie powstały.... 
Moje kartki wysłane, Mama wypisuje swoje i git majonez !!! :)

Sezon na kartki Bożonarodzeniowe w 2016 roku uważam za zamknięty !!! papa :)




48 komentarzy:

  1. to teraz rozłożyłaś mnie na łopatki siedzę, patrzę i oczom nie wierzę !!! Jesteś MEGA Agatko , połączenie wszystkich zabaw w jedno nie było łatwe ale Ty sobie poradziłaś koncertowo. No kurcze świetne są te wszystkie wyszywane kartki. A ich to jest chyba rekord świata !! Masz chyba zapas na dobrych kilka lat , bo nie wyobrażam sobie że wysyłasz 150 kartek !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu wysyłam około 80 sztuk, drugie tyle moja Mamuśka, wiec z tymi co zostały z poprzednich lat, jakieś pojedyncze, na pewno wystarczy:)

      Cieszę sie ze moje podsumowanie Ci sie Aniu spodobało i dziekuje jeszcze raz za zabawę Twoja!:) sciskam!

      Usuń
  2. Niezły zestaw! Jest się czym pochwalić.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne karteczki ale super dużo ich

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozwaliłaś mi system tymi kartkami powinnaś napisać poradnik "organizacja czasu" ja będę pierwsza która go kupi😃 zbijesz majątek 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko jesteś niesamowita tyle kartek i kiedy Ty je robisz,ale są piękne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, zaniemówiłam! Piękny zestaw! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, szczęka mi opadła i nie mogę jej pozbierać:) Rewelacja!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) zbieraj zbieraj bo czym będziesz jadła świąteczna pyszności?!:) sciskam!

      Usuń
  8. Super kartki! Ilość powalająca!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pod wrażeniem tej kombinacji wytycznych :) Fantastycznie wyszło :)A jaki urobek! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Szczęka mi opadła i zbieram ją z podłogi! Miejże dziewczyno dla mnie litość! A Tak poważnie to ogrom pracy włożyłaś, bardzo podoba mi się Twoje podsumowanie zabaw! Dziękuję za rok wspólnego kartkowania :) Jesteś wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja Ulus dziekuje!!!:) i za te miłe słowa ktore u mnie zostawiasz i za ta świetna zabawę:)

      Usuń
  11. Agatko! Nie źle to sobie wymyśliłaś, Karteczki Super, Ilość Zachwycająca, Przynajmniej Ci Kartek nie zabraknie Tak jak mnie - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. No ładnie przerażasz mnie tym Twoim tempem i ilością kartek, pomyśleć, że ja się cieszyłam, że zrobiłam 7szt. :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko ja nie wiem jak Ty to robisz? i to przy czwórce małych dzieci? No ja Cię kochana podziwiam. Karteczki są świetne, super je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lidziu!:) możesz mi nie wierzyć ale przy jednym dziecku nie robiłam tyle co teraz wiec organizacja pracy jakos jest lepsza przy mniejszej ilości czasu...

      Usuń
  14. Najpierw oniemiałam czytając o ilości kartek, potem uzmysłowiłam sobie, że też ponad setkę zrobiłam;-)
    Robisz piękne karteczki i ogromną ilość wysyłasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Czyli nie tylko ja taka produkcje mam!:)

      Usuń
    2. Chyba jednak tylko Ty aż tak bardzo się do tych wyzwań przykładasz!

      Usuń
  15. No kochana ukłony, taki warsztacik :) Gratuluję :) Dzieci ogarniasz juz zawodowo, bo przecież jestes Matka Polka. A jak podrosną i pójdą w ślady mamy, to kartki chyba będziesz zbierać do pudła po telewizorze :)
    A na nadchodzące Święta niech Wam błogosławi Boża Dziecina i zsyła wszelkie łaski. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aga! Za wszystkie miłe słowa i za zyczenia! Niech Dzieciątko Jezus narodzi sie na nowo w Twoim sercu i w sercach Twoich bliskich!!!

      Usuń
  16. Agatko no jestem w szoku, ogarnęłaś cały rok dla każdej z dziewczyn łącząc w jedno-coś niesamowitego. Poza tym kiedy to dałaś radę zrobić-podziwiam cię,ja ledwo na grudzień ogarnęłam wymagające karteczki a u ciebie hurt karteczkowy. Piękne wszystkie każda ma swój urok i każda w xxx-coś wspaniałego. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko bardzo Ci dziekuje! Sama jestem zdziwiona ze mi sie udało!:) sciskam!

      Usuń
  17. Wspaniałe grudniowe kartki, bardzo ambitnego zadania się podjęłaś łącząc te wszystkie wytyczne:). Niesamowita ilość kartek, naprawdę się przyłożyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Normalnie padłam pod wrażeniem ilości kartek - i tych grudniowych i w ogóle. Jesteś niesamowita, a kartki piękne.

    OdpowiedzUsuń
  20. A mnie się zdawało ,że robię dużo kartek ;-) Gratuluję zapału i pracowitości :-))) Piękne hafty grudniowe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne karteczki i podsumowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O rany! Agato Baran - niesamowita z Ciebie istotka! takiego zakończenia nie mogłam przewidzieć - to jeden z prezentów jakie na mnie czekają, dzięki tej naszej zabawie! Buziaki dla wszystkich "współpracujących", bo przecież jednak tego czasu im troszkę kradniesz ;)) ale jak umiejętnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram sie to robić jak maluchy śpią i ciesze sie Inko ze moje podsumowanie zabaw Ci sie spodobało:)

      Usuń
  23. Połączenie wszystkich wytycznych w jedno i nieprzeładowanie kartki,to jest prawdziwe mistrzostwo,a Ty zrobiłaś to 12 razy,naprawdę szczęka opada,a jeszcze jak się patrzy na tą ilość,w sklepie tyle nie mają,podziwiam za wszystko,pracę,pomysły i organizację,pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku,Tobie i Twojej gromadce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lucynko, miło to wszystko czytać:) pozdrawiam ciepło!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!