5.12.2016

wymianka zawieszek na rogatym

A co, jak bawiłam się cały rok to i na koniec fajnie jest się wymienić !!! 
Inka ma fajne pomysły więc chwała Jej za to !!!



Moją parą wymiankową była Aneta i dostałam od Niej przecudne zawieszki, które zachowam dla siebie i zawieszę na choince, bo tak bardzo mi się podobają, że żal mi się z nimi rozstać... :) do tego karteczka w komplecie, i coś dla ciała :)


A ode mnie poleciały o wiele skromniejsze zawieszki oraz coś dla ciała, czego zapomniałam sfotografować :)



 ta w zależności jak się odbijało światło na zdjęciach dawała różne kolory z różnych stron.





30 komentarzy:

  1. Agatko, świetna wymianka. Ale będzie fajna ozdoba choinki.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zawieszki, nie dziwię się, że zostaną zawieszone na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą ciekawą ozdoba choinki lub prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zabawa udana tak samo jak wymiankowe zawieszki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko śliczności dostałaś, ale i Twoje bombkowe zawieszki są śliczne.
    Kiedy Ty na to wszystko czas znajdujesz to nie wiem.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Zawieszki Piękne i jedne i drugie, Fajna wymianka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł by zawieszki zawisły na choince, fajna wymianka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczności,a ja nie wiem jak to zrobiłam ale przegapiłam tą wymiankę, jaka szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie Lidziu szkoda bo zabawa przednia!:)

      Usuń
  9. Wspaniałe zawieszki stworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podobają Twoje bombeczki! są pełne świątecznego uroku i blasku! estetyczne i dopracowane - brawo! No i te dostane to sama bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurcze, muszę w końcu pomyśleć o Świętach w wersji kolorowej;-)A wymianki fajna sprawa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zawieszki otrzymałaś i piękne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!