2.12.2016

świąteczne podusie

Będąc na południu Polski zajrzałam do sklepu z materiałami. My tu na wsi, daleko mamy do cywilizacji więc skorzystałam z okazji :) hihi Z materiałów powstały dwie poszewki na podusie, w klimatach świątecznych.



 


a wzorki reniferów z internetu, oba wycięte z filcu, szary z cienkiego i nosek z takiej cienkiej gąbki a zielony renifer z grubego filcu i kokardka, lepsza byłaby czerwona ale z braku laku...wiadomo !














W sklepie wybór niesamowicie trudny, na szczęście miałam z tyłu głowy to że ferajna z moim M. 
w aucie czeka haha !!! ale wzory wspaniałe, a ja tylko na pierwszym regale z bawełnianymi materiałami się zatrzymałam :) No ale krawcową nie będę więc starczy !!!

Miłego dzionka i weekendu życzę :)



36 komentarzy:

  1. Agatko, cudne te podusie. A mnie się właśnie zielony renifer podoba:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super te poszewki, zielony reniferek świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Lidziu! 2:0 dla zielonego renifera!!!

      Usuń
  3. Piękne podusie uszyłaś!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ślicznie i rowniez ślę pozdrowienia:)

      Usuń
  4. Fajny pomysł z tymi filcowymi aplikacjami, bo w sumie każdą poszewkę możemy zrobić tak, żeby była świąteczna :) Że ja na to nie wpadłam...
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) tak Kasiu na jakakolwiek poszewkę możesz naszyć świąteczna aplikacje:) prosze bardzo ! Twórczej pracy zatem zycze!

      Usuń
  5. Agatko poduszki zabombiste.
    Jestem pod wrażeniem własnoręcznie zrobionych aplikacji. A zielony renifer czemu nie przecież nie wszystko musi być klasyczne. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Marzenko! Widzisz tak jakos mnie naszło:)

      Usuń
  6. Agatko! Śliczne Poduszeczki, Szczególnie ta druga - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały pomysł i wykonanie! Renifer z serduszkowym nosem jest uroczy, a ten z zieloną muszką - bardzo elegancki, gotowy na Święta :) Cudni oboje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko po prostu cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podobają. Rewelacyjne na okres świąteczny... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też się podobają:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajne! :) Ja jeszcze nie mam żadnych ładnych poszeweczek na święta, ale Twój wpis zainspirował mnie :) Piękne♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie niezmiernie!!! Zatem owocnego tworzenia:)

      Usuń
  12. świetne poduchy! super nakręcają świąteczny klimat

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczniaste poduchy, Agatko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne poduchy Agatko. A te świąteczne aplikacje są urocze. Podoba mi się szczególnie zielony reniferek, bo bardzo ożywił całość. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony rogacz góra!!! Dziekuje Olu i przesyłam usciski:)

      Usuń
  15. Pomysłowo i do tego fajny świąteczny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. iście świąteczne poduchy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!