29.12.2016

szyszkowo i nie tylko

W sumie niedługo przed świętami nazbierałam różnorodnych szyszek w ogrodzie Rodziców :) mają tam "lasek" jak mawiają chłopcy :) Do końca nie wiedziałam czy uda mi się coś z nich zrobić.... Zainspirowana przez Monikę, marzyłam o wianku... Pierwsza jednak powstała bombeczka na styropianowej bazie. Podrasowana lekko błyszczącą farbą ale chyba w przyszłości przemaluję ją na biało, bo kiepsko widać tą farbę.


Aw samą wigilię zrobiłam poniższy wianek. Jestem z niego dumna, jest tak bogaty, z racji tych wszystkich przepięknych szyszek, że ozdób jest niewiele, z resztą popatrzcie.








A tu wianek ozdobiony przez Ciocię, moja baza


i choinka, którą podarowała mi moja uczennica Agatka, której pokazywałam co i jak z papierową wikliną. Ja ją tylko podrasowałam: pomalowałam na biało, dorobiłam nogę i doniczkę i gwiazdkę :)


I to by było tyle, jeśli chodzi o świąteczne tegoroczne klimaty, przygotowania bardzo owocne !
ściskam śnieżnie z Tarnowa :)



38 komentarzy:

  1. Bardzo efektowne ale i pracochłonne ozdoby 🤗 pozdrawiam starorocznie. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne wianuszki, szyszki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wianuszki! a choinka pierwsza klasa! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieustannie będę powtarzać - gdzie Ty nakręcasz ten swój motorek?

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zastosowanie szyszek. Wianki przeurocze. Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z szyszek można zrobić wile wspaniałych rzeczy, Ty je Agatko świetnie wykorzystałaś. Bombeczka ładna, ale ten wianek jest zdecydowanie numerem jeden - cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko przepiękne są te wianuszki szyszkowe :) Pozdrawiam cieplutko i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szyszkowy wianuszek jest piękny :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne ozdoby! Musze sobie "coś" szyszkowego zrobić na przyszłe święta.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko świetne prace , widzę że wiklina przypadła Ci do gustu , nie wiem tylko jak Ty miałaś czas w wigilie jeszcze cos działać robótkowego , Jesteś niesamowita , Czy Ty w ogóle sypiasz w nocy??
    Pozdrawiam i życzę pomyślności w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Aniu ze sypiam:) dzieki i sciskam ciepło ;)

      Usuń
  11. Agatko, szyszkowy wianek jest wprost rewelacyjny. Prace z darów natury mają w sobie w ogóle niesamowity urok.
    Buziaczki<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe wianuszki, szyszki są bardzo dekoracyjne i eleganckie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Basiu i rowniez przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  14. Przepiękne ozdoby zrobiłaś!:) A tymczasem: niech się spełnią świąteczne życzenia - te łatwe i trudne do spełnienia. Niech się spełnią te duże i te małe, te mówione głośno lub wcale. Niech się spełnią wszystkie one krok po kroku, tego Ci życzę w Nowym Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko! Przecudne dekoracje Zrobiłaś, Bardzo podobają mi się te bombki są Urocze, Ja bym nie zmieniała koloru jest śliczna , Ale Ten wianek zauroczył mnie jest Cudowny - Pozdrawiam Cię Serdecznie i Miłej gościny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie i dziekuje:) rowniez przesyłam pozdrowienia:)

      Usuń
  16. Piękne szyszkowe dekoracje wykonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Robisz cudowne rzeczy,wianek z szyszek przepiękny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!