15.12.2016

decoupagowe bombki

Dzisiaj zmiana dziedziny rękodzieła, póki co przerwa od papierowej wikliny, dzisiaj decoupage. BOMBKI duże i mniejsze, z serwetkami i z papierem ryżowym...

Lubię tą "brudną" zabawę, no ale jak wszystko pracochłonna jest... chłopcy na początku chcieli więc ozdabiali bombeczki cekinami ale niestety nie mieli cierpliwości, żeby je skończyć...może za rok :)



A moje powstały takie:









 srebrny i różowy miś świąteczny


 Poniżej z udziałem papieru różowego, dwukolorowa bombka



 I mikołaje, mały i duży, duży to mój faworyt :)




A te kupiłam na kiermaszu, miałam sama zrobić ale czasu zabrakło
więc mam zrobione przez dzieciaki ze szkoły, dorobiłam tylko tasiemki :) ha !!!


A która Wam najbardziej się podoba ???
Owocnego dnia życzę wszystkim i przesyłam pozdrowienia :)




18 komentarzy:

  1. Wszystkie fajniusie:), ale chyba Mikołaj 🎅 dla mnie górą.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cudne, ale jak dla mnie faworytem jest misio:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) i misiu ma swoich wielbicieli:) dzieki i pozdrawiam Madziu!

      Usuń
  3. Agatko wszystkie ładne. Mój faworyt to ta z domkiem. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tez jest ładna:) dzieki Marzenko i rowniez przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  4. Piękne. Tworzenie z mamą to świetna zabawa, moje córeczki to uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niesamowity czas, zarówno dla nas jak i dla naszych dzieci:)

      Usuń
  5. Ale cudne. Mnie się najbardziej podoba ta z chatką.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę sie i dziekuje Gosiu, przesyłam usciski!

      Usuń
  6. oj widać że nie próżnujesz. Mnie się podobają wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko wszystkie piękne, ale mikolaj gora :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wszystkie bombeczki! Ale ta z misiem najbardziej mi się podoba, lubię takie słodziaki =)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Wszystkie bombeczki są Urocze , Ale zauroczyły mnie te z gwiazdą betlejemską - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!