29.10.2021

C&K odc. 10

 Lekcja u Reni, w tym miesiącu mozaiki i żakardy.


Fajny temat jak o tym czytam ale mi nie szedł, więc postawiłam na malucha, najpierw zrobiłam taki paseczek, a co ja go prułam i zaczynałam od nowa to moje ;)




Potem zszyłam szydełkiem i obrobiłam bazę opaski na włosy.


I tak to się prezentuje :)




A u Jadzi najlepiej :)


Szczerze, to mam ochotę na więcej, bo mimo, że mi nie szło to nie chcę się poddać i mam już pewien plan w głowie haha ale musi poczekać na realizację, mimo wszystkich trudności dzięki Reniu za tą lekcję, mam nadzieję, że szybko do niej wrócę :) udanego weekendu !

10 komentarzy:

  1. Agatko ja też mam nadzieję że do nich wrócisz, bo to są super wzory:) a opaska i uśmiech Jadzi wymiata!! cudowne są obie:)
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo Agatko przede wszystkim za wytrwałość. Opaska wyszła bardzo fajna i pewnie dziewczynkom posłuży.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, super opaska, a na główce Jadzi nabiera podwójnego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ jesteś pomysłowa! Opaska wygląda cudnie! To wszystko zasługa małej modelki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, nie uwiera w główkę bo jest mieciutka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!