20.10.2021

szydełkowa chusta



Dzisiaj szydełkowa chusta, bardzo wymagający wzór, który dostałam wraz z zmówioną cieniowaną włóczką... nie było lekko ale tygodniowe zmagania dały piękny efekt :)





















Chustę wykonałam na urodziny naszej przyjaciółki Gosi, chusta już u Jubilatki cieszy i mam nadzieję, nie tylko ozdabia ale i grzeje :) Jak widać pasuje idealnie :) Jest to pierwsza chusta, którą zrobiłam dobrze, wiadomo drobne błędy ma ale w końcu zrobiłam jedną stronę i jej lustrzane odbicie :) no to pa!

30 komentarzy:

  1. Jest przepiekna, szybko się uwinełaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie się tak ciągnął ten czas ....Dzięki !

      Usuń
  2. Przepięknie. Ty to zdolna bestia jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. W tydzień taką chustę, przy tylu dzieciakach , Agatko jestem w szoku . Pomijając fakt że chusta jest cudowna, zastaw kolorów rewelacyjny, ale podziwiam bardzo Twój zapał dla mnie to wielkie osiągnięcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergała Aniu w każdej wolnej chwili .... czas gonił :)

      Usuń
    2. I dzięki za tyle ciepłych słów :)

      Usuń
  4. Cudna! Wzór nie taki prosty, a Ty go w tydzień przerobiłaś! Chyba motorek masz jakiś w swoich rękach, pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna chusta i nauka nie poszła w las;) Każde doświadczenie czegoś nas uczy i cieszę się, że szydełko nadal u ciebie gości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko jaka śliczna ta chusta!! Piękny wzór i kolorki świetne! Najważniejsze, że spodobała się :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to najważniejsze ze się podoba obdarowanej :)

      Usuń
  7. Agatko, zakochałam się w tej chuście.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):):) ależ mi miło Gosiu :) zamów włóczkę na mój adres i Ci wydziergam.... tylko nie wiem kiedy 🤣

      Usuń
  8. Och jak piękna i te kolorki... cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie Ci wyszła,jak widzisz trening czyni mistrza i teraz wszystkie ( Ty też;) możemy się zachwycać
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna wyszła! I to wykończenie fioletowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!