13.10.2021

Lawenda w koszyku nr 291

 Kolejna, bez zbędnych słów, lawenda ;)






15 komentarzy:

  1. To jedna z moich ulubionych serwetek z lawendą. Fajnie wygląda na tym słoiku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Naprawdę?! :) to fajnie ze i mi wpadła w ręce :)

      Usuń
  2. Lawenda jest tak wspaniała, że i słów nie trzeba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny.
    Ale czy muszę mówić, że zanim Twój blog mi się otworzył, nastawiłam się na oglądanie koszyka i zdążyłam zastanowić się co zrobiłaś z tą lawendą w mi :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje słoiki są rewelacyjne! :)
    Mam ten wzór w zasobach, do wyszycia kiedyś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!