4.10.2021

Cięcie, gięcie odc. 25

 Ten tydzień zaczynam karteczkowo, choć działam teraz w czym innym .... U Ewy już srebrny odcinek zabawy, niesamowite, że to już taki szmat czasu...


A skoro to 25 odcinek to i u mnie specjalnie na tą okazję kartka, na srebrne Gody Uli i Przemka, przyjaciół naszej rodziny :)


I jeszcze jubileusz 15-lecia blogowej i nie tylko, koleżanki Sylwii


I dla rocznego Pawełka :) z jego pieskiem :)


Może moje kartki Jubileuszowe mają za małe cyferki ale przy większych ciężko by było zmieścić się na kartce .... dodałam napis i karteczki naprawę bardzo mi się podobają:) łabędzie od Ewy, jeszcze raz dziękuję i za tą grafikę i za świetną zabawę :):):) Wydaje mi się, że bawię się od początku i to naprawdę ciekawe doświadczenie tworzyć coś, czego bez tej zabawy bym nie zrobiła.... i aż sama się dziwię, że już tyle czasu się wspólnie bawimy :) 
DZIĘKUJĘ EWO!!!

10 komentarzy:

  1. Świetne kartki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki stworzyłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyszły karteczki. A mi właśnie się podobają te cienkie cyfry. Dzięki za naszą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje cyferkowe kartki są fantastyczne! Wiesz dobrze, że mój kursik jest tylko propozycją a wszelkie zmiany są mile widziane. W ten sposób inspirujemy się wzajemnie! Łabądki cudnie pasują na rocznicowe kartki a piesio jest uroczym słodziakiem. Pozdrawiam i cieszę się ogromnie, że bawisz się ze mną od samego początku😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi dzięki Ewo za tyle ciepłych i pozytywnych słów :)

      Usuń
  5. Agatko, świetnie sobie radzisz z tymi składaczkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajne wyszły Ci te karteczki, szczególnie ta z pieskiem.
    Uściski dla Was

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!